Jump to content
Geplaatst:
comment_84984

ik heb wel eens wat gehoord over een geheime radiozender in SA aleen geloof ik er niet zo in, maar ik kwam laatst een reclamebord tegen met de tekst Dopealicions fm erop! nou weet ik niet wat ik hierbij moet denken, mischien gewoon een reclamebord voor de speelwereld of een aanwijzing? Wie weet, maar ik dacht van laat ik er toch maar wat aandacht aan geven en heb even op het net gekeken, aleen heb ik niets kunnen vinden. Mischien dat julie hier iets aan hebben.

Trouwens hier de locatie beschreven: je ziet op de pic van die pilaren op de achtergrond dat is in east los santos, ( je ziet ook de easter egg van True crime hangen rechts)daar loopt ook een treinweg langs, nou over die treinweg loopt een brug en daar hangt ook naast de brug het reclamebord.

gta-san-andreas-p.jpg

:lol: :o ;):D :lol: :rolleyes: B) <_< :( :angry:

(ik weet niet of dit al bekend was, maar bij deze,,,,)

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_92764

maar volgnens mij flikt the big ear nix! ben er al meerdere keren bij in de buurt geweest op verschilende momenten van de dag mer ongeveer alle radiostations... er gebeurt niets! geen aliens...... geen verborgen radiostations.....

Geplaatst:
comment_93207

ja, op de site van r* stond ook dat mensen er rare dingen over de radio gehoord hebben, maar ik heb zelf ook niks gehoord.

en in de gym's word gewoon muziek van de radio gedraait. <_<

Geplaatst:
comment_93945

denk nou eens na, denken jullie nu echt dat R* een hele radiozender (wat veel geld, tijd en moeite kost) maakt voor mensen die toevallig met de goede radiozender in de goede omgeving rijden waar ze de zender kunnen ontvangen?? lijkt me niet echt slim! :lol:

Geplaatst:
comment_96833

Ik zie op dat plaatje ook de schaduw (of zo iets) van een hidden package ik weet niet of het er zelf in is gezet maar het viel me heel erg op ;)

Geplaatst:
comment_97258

De enige gehijme radiozender die ik kan is dat politie kanaal :)

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost verwijderd. Één keer op 'OK' klikken is genoeg. ;) ]

Geplaatst:
comment_98507
ja je hebt gelijk het kost veels te veel geld en moeite om dat te maken zoals iemand anders al eerder z'ei'

Ik dus :puh:

Eindelijk iemand die 't met mij eens is! :lol:

Enne, @ skater, zij schrijf je met 'ei' :D

Geplaatst:
comment_98524
ik zeg ook niet dat hij er hoeft te zijn, maar mischien is het wel een verwijzing naar een volgende gta, wat al aangegeven werd.

In GTA3 hing ook een bord van een radio zender die er niet inzat en ook niet in vice city of San Andreas... Mischien gewoon een beetje opvulling??

Geplaatst:
comment_98718

Halloooo... , ik wou graag zeggen dat ik het volkomen met Mr kookie eens ben... ja, rockstar denkt aan alles. het is echt vet cool, ja dat is HET

Geplaatst:
comment_98748
Halloooo... , ik wou graag zeggen dat ik het volkomen met Mr kookie eens ben... ja, rockstar denkt aan alles. het is echt vet cool, ja dat is HET

Wat is vet cool en waar zegt mr Kookie dat?? <_<

Geplaatst:
comment_98756

Beste,

Er is zeker weten geen extra geheime zender. Dit omdat de makers hier geen geld en tijd in gaan stoppen. Er zitten kleine grapjes in het spel ,maar om zoiets te doen dat kost gewoon te veel.

Ik denk dat het laatste woord hier wel over gezegd is.

Zipper

Bewerkt: door ewoud

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.