Geplaatst: 7 december 200519 jaren comment_281521 Ey, Ik zag allerlei mensen met een sig of ava zonder achtergrond (dus dat je gewoon de forum achtergrond ziet) en ik dacht, dat wil ik ook. Nou heb ik gewoon een simpele ava gemaakt, achtergrond weggeknipt (ook de layer background verwijderd) en hem opgeslagen als .png maar het werkt niet. Weet iemand hoe dit komt, of ligt het aan de skin?
Geplaatst: 7 december 200519 jaren comment_281525 Ik zie hem wel transparant. Gebruik je de caliskin?
Geplaatst: 7 december 200519 jaren Auteur comment_281538 Ja die gebruik ik, maar ik heb het denet ook even met de andere geprobeerd maar dat ging ook niet. Mischien komt het omdat ik IE gebruik maar vroeger zag ik ze wel altijd transparant. Dit heb ik trouwens ook met renders. Edit: jou ava zie ik wel transparant. Bewerkt: 7 december 200519 jaren door bigG
Geplaatst: 7 december 200519 jaren comment_281545 PNG werkt bij IE niet goed, je ziet een beetje blauwe achtergrond. Doordat mijn ava gif is, zie je hem transparant.
Geplaatst: 7 december 200519 jaren Auteur comment_281549 Ik heb hem ook een keertje als .gif opgeslagen maar toen was de achtergrond wit, nu als .png is hij grijs (dus niet blauw)
Geplaatst: 7 december 200519 jaren comment_281554 Kun je eens een screen maken? O, en met blauw bedoelde ik een beetje lichtblauw.
Geplaatst: 7 december 200519 jaren comment_281743 Als je hem als .GIF opslaat is hij voledig transparant ook zonder blauwe achtergrond! TEST Dit is wel slechte kwaliteit maar dat komt omdat ik het snel gedaan heb.. Maar als je graag heel goede kwaliteit wilt dan moet je maar wat prutsen met de gif setings van PS.
Geplaatst: 8 december 200519 jaren Auteur comment_281981 Ik heb vanaf net ook FF dus het is al geen probleem meer.
Ey,
Ik zag allerlei mensen met een sig of ava zonder achtergrond (dus dat je gewoon de forum achtergrond ziet) en ik dacht, dat wil ik ook.
Nou heb ik gewoon een simpele ava gemaakt, achtergrond weggeknipt (ook de layer background verwijderd) en hem opgeslagen als .png maar het werkt niet.
Weet iemand hoe dit komt, of ligt het aan de skin?