December 12, 200520 yr Weet iemand hoe je zo'n glans-effectje maakt over zo'n butonetje? Alvast bedankt! Edited December 12, 200520 yr by bjorn13
December 12, 200520 yr Dat staat in in een tut van Arjen. Dus gewoon met de vertrouwde gradient tool.
December 17, 200520 yr Help me ! Ik heb ene probleem. Ik kan nu alleen maar grijs gebruiken in me PS. Alleen als ik al gemaakte bestanden open kan ik kleur gebruiken. Hoe kan ik dit goed zetten? BVD Screen Help me! Weet iemand hoe je zo'n glans-effectje maakt over zo'n butonetje? Alvast bedankt! Lees deze tutorial maar. Daar staat in hoe het moet. Edited December 17, 200520 yr by ~> GizmO <~
December 21, 200520 yr Weet iemand hoe je in een userbar de tekst in het midden zet? Bij mij schiet de tekst direct naar onderen.
December 21, 200520 yr @ ~> GizmO <~: Zorg dat RGB color aan staat. Ga dus naar File > New en zoek dan op (color mode) en zet die op RGB. @ royboyvdv: Als je ctrl ingedrukt houdt en dan met je muis die tekst verplaats zul je zien dat het veel beter gaat.
December 23, 200520 yr Weet iemand hoe je in een userbar de tekst in het midden zet? Bij mij schiet de tekst direct naar onderen. Aangezien een Userbar toch niet zo groot is, kan je het ook met de pijltjestoetsen bewegen.
Weet iemand hoe je zo'n glans-effectje maakt over zo'n butonetje?
Alvast bedankt!
Edited by bjorn13