Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305619 Ik heb een vraag: Ik wil een plaatje met transparante achtergrond. Dat de achtergrond de kleur word van het forum, maar hoe doe ik dat? Ik heb hem al geprobeert op .GIF op te slaan, maar dan krijg ik gewoon een witte achtergrond? Dus hoe moet dat?
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305655 Je moet als je een nieuw bestand maakt de background op ''transparant'' zetten, dan krijg je allemaal zwarte en witten vierkantjes. Maar daar je sig/tekst/whatever op en sla hem op als .png bestand. Werkt alleen in FF.
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren comment_305698 Het gevolg van png in Internet Explorer is dat je een luchtblauwe achtergrond krijgt. Je kunt hem op gif opslaan, zo is je experiment altijd doorzichtbaar, maar je hebt wel kwaliteitsverlies.
Geplaatst: 6 januari 200619 jaren Auteur comment_305708 nee want als ik hem als gif opsla werkt het nog niet. ik gebruik IE
Ik heb een vraag:
Ik wil een plaatje met transparante achtergrond. Dat de achtergrond de kleur word van het forum, maar hoe doe ik dat? Ik heb hem al geprobeert op .GIF op te slaan, maar dan krijg ik gewoon een witte achtergrond? Dus hoe moet dat?