Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Empire building: robbery

Ik heb alle types behalve robery weet ook niet waarom maar die is geblokt iemand ervaring?

Featured Replies

Heej,

Ik denk dat Robbery beschikbaar word zodra je een robbery emipre van iemand anders overgenomen hebt.

MvG, GTA-fan2

Meestal hebben de Sharcks een Robbery bussiness site dus zoek op de map gewoon een rode met Robbery.

• 2 weeks later...
Meestal hebben de Sharcks een Robbery bussiness site dus zoek op de map gewoon een rode met Robbery.

Ik haat de sharks, ik heb 30 bussiness sites maar eerst had ik er 29 en de sharks 1 en toen ik die overnam kom ik niet meer van ze af als ik ze versla of dood ga dan komen ze meteen erna weer aan oow! en soms ook gewoon met hun auto, loop ik ergens *** wasted

dat zijn de bikers die een robbery hebben.sharks hebben juist weer de drugs bussiness

Edited by klaasko

• 1 month later...

Je moet een high-roller veroveren, en als die er niet is gewoon wachten de gangs verbouwen het regelmatig ergens tot een andere of een hogere..

Je moet een high-roller veroveren, en als die er niet is gewoon wachten de gangs verbouwen het regelmatig ergens tot een andere of een hogere..

Het is alweer een tijdje terug dat hij antwoord kreeg, maar wat je zegt klopt niet helemaal. Ook al overval je een small-time, je kunt een High-Roller plaatsen daar. Het gaat niet om de grote, maar om wat je overneemt. Als je nog geen 'drugs' buildings kan plaatsen? Dan moet je een 'drugs' building overnemen. Je zult dan een note krijgen dat je ook 'drugs' buildings kan bouwen.

• 1 month later...

Ik haat de sharks, ik heb 30 bussiness sites maar eerst had ik er 29 en de sharks 1 en toen ik die overnam kom ik niet meer van ze af als ik ze versla of dood ga dan komen ze meteen erna weer aan oow! en soms ook gewoon met hun auto, loop ik ergens *** wasted

Je moet dat beschermen een tijdje volhouden.

ik weet dat het moeilijk is en erg irritant maar als je het lang genoeg volhoudt stoppen ze er vanzelf mee.

ik bescherm m'n empire altijd met een minigun, hij is duur maar hij is VRESELIJK STERK!!!!

je kan hem kopen bij de ammu-nation in de "vice point mall" voor $15000 en je krijgt 1000 kogels.

Ik ga er altijd gewoon heen in een Bullet Proof wagen met 3 Uzi ventjes die ze uit de auto schieten