Ik heb een probleem. Ik heb het gevoel dat mijn hardeschijf voller staat als dat ik denk. En in configuratie scherm staan verder geen dingen.
Ik heb dus 5games geinstalleerd van een totale grote: 19.82gb
1: Rainbow six vegas (6gb)
2: Call of duty 4 (6gb)
3: Pro evolution soccer. (3.68gb)
4: Fifa 08 (3gb)
5: Warrock (1.2gb)
+ heel wat programma's wat ook niet boven de 10gb uit moet komen.
+ muziek ( max 2gb)
Totaal (ongeveer)
31GB
Globaal gegokt dus je mag dr ook nog wel 10gb bij optellen maar dan nog kan ik niet maar 13gb overhouden.
heb een hdd van 80gb en ik heb nog maar 13gb over.
Download programma's de downloads daarvan heb ik erook uitgegooit omdat dat ook altijd meeteld.
Dus is mijn vraag weten jullie het probleem? Bestaan er programma's die kunnen zien wat er echt allemaal op je pc staat. Ik weet niet of het meehelpt maar mijn pc is 5 jaar oud dus misschien is mn hdd versleten? Ik verneem het niet aan de snelheid ervan maar het zou eventueel kunnen.
Hallo,
Ik heb een probleem. Ik heb het gevoel dat mijn hardeschijf voller staat als dat ik denk. En in configuratie scherm staan verder geen dingen.
Ik heb dus 5games geinstalleerd van een totale grote: 19.82gb
1: Rainbow six vegas (6gb)
2: Call of duty 4 (6gb)
3: Pro evolution soccer. (3.68gb)
4: Fifa 08 (3gb)
5: Warrock (1.2gb)
+ heel wat programma's wat ook niet boven de 10gb uit moet komen.
+ muziek ( max 2gb)
Totaal (ongeveer)
31GB
Globaal gegokt dus je mag dr ook nog wel 10gb bij optellen maar dan nog kan ik niet maar 13gb overhouden.
heb een hdd van 80gb en ik heb nog maar 13gb over.
Download programma's de downloads daarvan heb ik erook uitgegooit omdat dat ook altijd meeteld.
Dus is mijn vraag weten jullie het probleem? Bestaan er programma's die kunnen zien wat er echt allemaal op je pc staat. Ik weet niet of het meehelpt maar mijn pc is 5 jaar oud dus misschien is mn hdd versleten? Ik verneem het niet aan de snelheid ervan maar het zou eventueel kunnen.
Alvast bedankt,
GtaSlave
Bewerkt: door GtaSlave