Geplaatst: 24 maart 200619 jaren comment_372632 Ik heb hulp nodig voor de photoshop versie: Adobe Photoshop CS2[/s]. Ik wil graag, de tekst van het plaatje in de bijlage bewerken. Ik wil het graag feller paars hebben, zoals het onderste plaatje. Hoe doe ik dat? Bovenste plaatje (waar ik de kleur van de tekst wil veranderen) Onderste plaatje (Ongeveer zo'n felle kleur paars):
Geplaatst: 24 maart 200619 jaren comment_372636 Uhm... misschien moet je even Ctrl-U doen, en dan met de lightness en saturation klooien!
Geplaatst: 24 maart 200619 jaren comment_372638 Selecteer de graffiti met de pen tool, en druk op ctrl+l. Trek het middenste driehoekje naar links.
Geplaatst: 24 maart 200619 jaren comment_372639 Als het niet lukt, heb ik hem hier voor je gemaakt (ik hoop dat het een beetje goed is): Bewerkt: 24 maart 200619 jaren door Froodooo
Geplaatst: 24 maart 200619 jaren Auteur comment_372646 Bedankt voor het proberen Froodoo. Froop, bedankt voor dat met die pen. Ik ga dat nu proberen. Als het me gelukt is stuur ik mijn resultaat wel ff in. Dus jongens, een leuke taak voor de vrijdag middag. Houd dit topic in de gaten
Ik heb hulp nodig voor de photoshop versie: Adobe Photoshop CS2[/s].
Ik wil graag, de tekst van het plaatje in de bijlage bewerken. Ik wil het graag feller paars hebben, zoals het onderste plaatje. Hoe doe ik dat?
Bovenste plaatje (waar ik de kleur van de tekst wil veranderen)
Onderste plaatje (Ongeveer zo'n felle kleur paars):