Jump to content
Geplaatst:
comment_879476

Speciaal voor de opmaak freaks op dit forum is het nu ook mogelijk om een horizontale lijn toe te voegen.

Met de HR-tag kun je nu duidelijke scheiding aan te brengen tussen stukjes tekst.

Tussen de haakjes geef je de kleur aan. Met het getal kan je de dikte van de lijn aangeven.

De code werkt als volgt:

[hr="3"]orange[/hr]

geeft:

Merk wel op dat te dikke lijnen niet bepaald mooi resultaat geven. Ook moet je op letten met de kleur gebruik. Meeste lichte kleuren zijn namelijk niet duidelijk met de meeste forum skins te zien.

• Reacties 52
  • Bezichtigingen 6.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_879860

Mooie toevoeging, alleen kan je het niet zien in quotes.

Ik zag dat EXIT vroeg wat een acronym was, wel een acronym is dat als je met je muis over een plaatje of iets dergelijke gaat, er een tekstje komt die je zelf kan instellen.

Een acronym maak je met:

[acronym=hier je tekst die er moet komen als je met je muis over de tekst of afbeelding etc. heengaat.]Blablabla[/acronym]

Dan kom je aan:

Blablabla

Geplaatst:
comment_880006

Voor als je niet kan kiezen tussen black en orange.....

[/font]

P.S. dit is de eerste horizontale lijn in een spoiler :puh:

EDIT: je kan ze blijkbaar dus niet in een spoiler zetten :$ :muur:

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:
comment_880118

Ikzelf zal er weinig gebruik van maken denk ik. Maar zoals er al eerder gezegd werd: voor grotere blogs is dit wel misschien een handig puntje in het uiterlijk. Maar ik denk niet dat het snel gebruikt zal worden in posts. Verder wens ik iedereen plezier ermee :) .

Bewerkt: door fiegel5

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.