Geplaatst: 31 januari 200817 jaren comment_879617 Mijn gta sa Carspawner doet et niet meer als ik em inject en launch en als ik dan weer ingame ga crasht me game kan iemand me helpe met dit probleem alvast bedankt Mvg, WALLAH
Geplaatst: 31 januari 200817 jaren comment_879675 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik). Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden
Geplaatst: 31 januari 200817 jaren Auteur comment_879790 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan
Geplaatst: 31 januari 200817 jaren comment_879897 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan Probeer dan eens >>deze<< carpspawner. Je drukt in-game op Ctrl+A en dan typ je het voertuig ID in. De ID's zitten erbij. Je kan ook Alt+Tab doen en via je bureaublad handmatig het ID invoeren.
Geplaatst: 1 februari 200817 jaren Auteur comment_880334 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan Probeer dan eens >>deze<< carpspawner. Je drukt in-game op Ctrl+A en dan typ je het voertuig ID in. De ID's zitten erbij. Je kan ook Alt+Tab doen en via je bureaublad handmatig het ID invoeren. dankje hij werkt
Geplaatst: 2 februari 200817 jaren comment_881189 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan Probeer dan eens >>deze<< carpspawner. Je drukt in-game op Ctrl+A en dan typ je het voertuig ID in. De ID's zitten erbij. Je kan ook Alt+Tab doen en via je bureaublad handmatig het ID invoeren. maar niet iedereen weet alle ID,s
Geplaatst: 2 februari 200817 jaren comment_881208 Misschien helpt het wel als je ons verteld welke carspawner je gebruikt (alhoewel ik het wel weet denk ik).Je moet drukken op die grote knop "Inject trainer into SA" en dan krijg je normaal een scherm "Trainer is injected" waarna je op "Launch Trainer" drukt. Het kan ook zijn dat hij bugged is, dan moet je eens een andere downloaden Kheb al gedaan Probeer dan eens >>deze<< carpspawner. Je drukt in-game op Ctrl+A en dan typ je het voertuig ID in. De ID's zitten erbij. Je kan ook Alt+Tab doen en via je bureaublad handmatig het ID invoeren. maar niet iedereen weet alle ID,s Dan ga je naar deze pagina en klik je op de auto waar je de ID van wil weten. Bewerkt: 2 februari 200817 jaren door AwiVC
Mijn gta sa Carspawner doet et niet meer als ik em inject en launch en als ik dan weer ingame ga crasht me game
kan iemand me helpe met dit probleem alvast bedankt
Mvg, WALLAH