Geplaatst: 31 januari 200817 jaren comment_879653 vraagje kan je autos downloaden op de pc van san andreas en daarna overzetten naar vice city stories voor psp
Geplaatst: 31 januari 200817 jaren comment_879673 vraagje kan je autos downloaden op de pc van san andreas en daarna overzetten naar vice city stories voor psp Voor zover ik weet kun je niet modden op gta vcs voor psp. (naja ik kan wel in de bestanden komen, maar img-tool kan ze niet openen, mist .dir files) RoL0
Geplaatst: 11 februari 200817 jaren Auteur comment_888827 en als je zelf nu eens een automod maakt voor gta vcs voor psp (als dit mogelijk is) kan je hem dan overzetten naar je psp vcs maarre hoe maak je die mod dan
Geplaatst: 11 februari 200817 jaren comment_888860 en als je zelf nu eens een automod maakt voor gta vcs voor psp (als dit mogelijk is) kan je hem dan overzetten naar je psp vcs maarre hoe maak je die mod dan Mods voor de PSP zijn (nog) niet te maken, al verwacht ik dat het nooit mogelijk zal zijn. Greetz
vraagje kan je autos downloaden op de pc van san andreas en daarna overzetten naar vice city stories voor psp