haha ik lag me dood.... toen ik een beetje aan hetstunten was op het vliegveld was ik van plan om een andere auto te stelen dus ik liep de weg op... ik zag veel blauwe agenten.. ( van het vliegveld ) dus op een gegeven moment zie ik ook een gewone agent en die rent achter een vliegveld agent aan.... een hele lange achtervolging volgde... en uiteindelijk heb ik de blauwe agent dood geslagen.. en ik kreeg een bonus!! en het leuke is.. ik heb het op video!!
ik ben bezig het aant uploaden op google.. maar de site werkt niet... ik post straks de link
haha ik lag me dood.... toen ik een beetje aan hetstunten was op het vliegveld was ik van plan om een andere auto te stelen dus ik liep de weg op... ik zag veel blauwe agenten.. ( van het vliegveld ) dus op een gegeven moment zie ik ook een gewone agent en die rent achter een vliegveld agent aan.... een hele lange achtervolging volgde... en uiteindelijk heb ik de blauwe agent dood geslagen..
en ik kreeg een bonus!! 
en het leuke is.. ik heb het op video!!
ik ben bezig het aant uploaden op google.. maar de site werkt niet... ik post straks de link