Geplaatst: 31 januari 200817 jaren comment_879805 ik heb ooit een programmatje gebruikt om te kijken welke unique jumps enzo ik nog moet, weet iemand waar ik die kan vinden?
Geplaatst: 31 januari 200817 jaren comment_879812 Je bedoelt denk ik 'SAMA', San Andreas Mission Analyser, welke te vinden is op het Engelse GTA Forum, GTAForums.com. Dit is de exacte link naar het topic van de mod. Ik neem aan dat je wel weet hoe het werkt, mocht dat niet zo zijn dan kun je daar hulp vinden of het hier vragen. Veel plezier!
Geplaatst: 31 januari 200817 jaren comment_879813 Dat programma heet sama, het valt hier te downloaden. Succes: Klik
Geplaatst: 31 januari 200817 jaren Auteur comment_879817 allemaal .rar, ik heb geen zin om extra uitpakprogrammas op mn comp te zetten, vista kan ongeveer alles openen zonder die programma's, maar geen rar
Geplaatst: 31 januari 200817 jaren comment_879826 Sorry, maar dan mag ik allemaal bestanden uploaden, en dat is bijna niet te doen. Je hoeft alleen maar WinRAR te downloaden, waarin een heleboel programma's(ook mods!) zijn ingepakt. Zoveel ruimte neemt het nou ook niet weer in beslag, en je kan het zo deïnstalleren. Mocht je dit niet willen, dan wordt het uploadwerk.. Bewerkt: 31 januari 200817 jaren door VWO-er
Geplaatst: 31 januari 200817 jaren Auteur comment_879827 nee, dat hoeft nou ook weer niet , ik download winrar wel, scheelt jou weer wat werk
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_884367 Bijna alle bestanden die je zo kunt downloaden zijn ingepakt met winrar. Het is keihard nodig om het te installeren. Anders mis je een heleboel. Mods, veel films en spellen zijn bijna altijd ingepakt met winrar.
ik heb ooit een programmatje gebruikt om te kijken welke unique jumps enzo ik nog moet, weet iemand waar ik die kan vinden?