Geplaatst: 1 februari 200817 jaren comment_880247 als ik in de missie drive thru naar de blip rij, krijg ik een cutscene, de cutscene speelt 0.5 secs en dan crasht het. misschien ligt het aan mijn noobmode, maar ik weet het niet. met noobmode kan ik gloof ik ook geen savegame aanvragen
Geplaatst: 1 februari 200817 jaren comment_880248 als ik in de missie drive thru naar de blip rij, krijg ik een cutscene, de cutscene speelt 0.5 secs en dan crasht het.misschien ligt het aan mijn noobmode, maar ik weet het niet. met noobmode kan ik gloof ik ook geen savegame aanvragen Deze crash ligt inderdaad aan nOObmode. Wat je het beste kan doen is een savegame zoeken waar hij verder is dan Drive Thru, én waar óók de nOObmode is gebruikt. Wat je ook kan doen is zoeken voor een 100% savegame van de nOObmode, maar dna heb je wel geen missies gedaan.
Geplaatst: 1 februari 200817 jaren comment_880267 Je kan natuurlijk ook gewoon zonder cheats spelen, iesch veel leuker!
Geplaatst: 1 februari 200817 jaren comment_880270 Zie >>>dit<<< topic voor de Savegame waar de missie Drive Thru voltooid is, hopelijk heb je er wat aan.
als ik in de missie drive thru naar de blip rij, krijg ik een cutscene, de cutscene speelt 0.5 secs en dan crasht het.
misschien ligt het aan mijn noobmode, maar ik weet het niet. met noobmode kan ik gloof ik ook geen savegame aanvragen