Geplaatst: 1 februari 200817 jaren comment_880604 Is er een manier om een foto te verkleinen want hij is te groot voor het forum Nu heb ik het over bijv. persoonlijke foto's in je profiel. Kun je die dus verkleinen? Alvast bedankt
Geplaatst: 1 februari 200817 jaren comment_880625 Hier is een uitgebreide en handige online resizer voor je plaatjes
Geplaatst: 8 februari 200817 jaren Auteur comment_886367 Hoe moet je daarmee verkleinen? dat doet het bij mij niet
Geplaatst: 8 februari 200817 jaren comment_886760 Dit kun je ook gewoon doen met paint. Plak je foto in paint, en pak de randjes van de foto dan krijg je zo'n teken <-->, maar dan diagonaal en dan kun je hem verkleinen of vergroten. De witruimte die daarachter blijft kun je gewoon weg knippen door het gedeelte om de foto weg te knippen. Succes! Hoe het programma van de persoon hierboven werkt weet ik niet, maar met paint moet het gewoon lukken.
Geplaatst: 12 februari 200817 jaren Auteur comment_889919 Het verkleinen is gelukt alleen kan ik nou ook het bmp bestand veranderen in een jpg bestand? Alvast Bedankt
Geplaatst: 17 februari 200817 jaren comment_892985 Gewoon het bestand openen, daarna 'Opslaan als...' kiezen en dan het snelmenu uitklappen wat je kunt vinden onder het balkje waar de de bestandsnaam kunt invoeren, ik heb het over dit balkje; Klik op het pijltje bij 'Opslaan als type' en zoek daar de gewenste bestandsformaat.
Is er een manier om een foto te verkleinen want hij is te groot voor het forum
Nu heb ik het over bijv. persoonlijke foto's in je profiel.
Kun je die dus verkleinen?
Alvast bedankt