Geplaatst: 2 februari 200817 jaren comment_881137 Hallo, ik ben bezig met een script maar het wil totaal niet lukken; Ik heb dus een real-live server en wat ik wil hebben is dit: * Als je in een bepaald soort auto wilt rijden dan moet je eerst een license hebben. * Als je toch in een auto stap zonder license, is de auto zegmaar ''/locked''. * Die license kan je alleen ophalen op een bepaalde plek. * Dan moet je op die plek ook /buylicense doen en dat kost dan bijvoorbeeld $1000 * Het moet opgeslagen worden òf de player wel een license heeft
Geplaatst: 2 februari 200817 jaren comment_881146 * Als je in een bepaald soort auto wilt rijden dan moet je eerst een license hebben. - public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { - if(newstate==PLAYER_STATE_DRIVER) { - if(GetPlayerVehicleID(playerid) == HierHetIDvanDeAuto) { - if(HasLicense[playerid] == 0) { RemovePlayerFromVehicle(playerid); } * Als je toch in een auto stap zonder license, is de auto zegmaar ''/locked''. Zie hierboven * Die license kan je alleen ophalen op een bepaalde plek.* Dan moet je op die plek ook /buylicense doen en dat kost dan bijvoorbeeld $1000 - if(strcmp(cmdtext, "/buylicense, true)==0) { - if(IsPlayerInArea(parameters-van-die-functie)) { //download die functie van sa-mp forum * Het moet opgeslagen worden òf de player wel een license heeft Maak een accountsysteem.
Geplaatst: 2 februari 200817 jaren Auteur comment_881249 Bedankt maar ik kom op heel veel problemen uit - if(strcmp(cmdtext, "/buylicense, true)==0) {- if(IsPlayerInArea(parameters-van-die-functie)) { //download die functie van sa-mp forum Dit snap ik niet? Maak een accountsysteem. -Zit er al ingebouwt (het is een public enemy script met zo'n 19000 rules) -Al had ik een account systeem wat moet ik dan doen? Bewerkt: 2 februari 200817 jaren door Danny_k
Hallo, ik ben bezig met een script maar het wil totaal niet lukken;
Ik heb dus een real-live server en wat ik wil hebben is dit:
* Als je in een bepaald soort auto wilt rijden dan moet je eerst een license hebben.
* Als je toch in een auto stap zonder license, is de auto zegmaar ''/locked''.
* Die license kan je alleen ophalen op een bepaalde plek.
* Dan moet je op die plek ook /buylicense doen en dat kost dan bijvoorbeeld $1000
* Het moet opgeslagen worden òf de player wel een license heeft