Geplaatst: 2 februari 200817 jaren comment_881430 ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden
Geplaatst: 2 februari 200817 jaren comment_881443 ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden Kort uitgelegt: Je kan de dagen dagen zien door op TAB te drukken. Dit werkt niet in voertuigen, alleen als je staat. Je ziet een vensterje linksonder. Bewerkt: 2 februari 200817 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 2 februari 200817 jaren Auteur comment_881505 ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden Kort uitgelegt: Je kan de dagen dagen zien door op TAB te drukken. Dit werkt niet in voertuigen, alleen als je staat. Je ziet een vensterje linksonder. bedankt
Geplaatst: 3 februari 200817 jaren comment_882164 ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden Kort uitgelegt: Je kan de dagen dagen zien door op TAB te drukken. Dit werkt niet in voertuigen, alleen als je staat. Je ziet een vensterje linksonder. Nog even een aanvulling, voor de ps2 is dit L1.
Geplaatst: 3 februari 200817 jaren Auteur comment_882404 ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden Kort uitgelegt: Je kan de dagen dagen zien door op TAB te drukken. Dit werkt niet in voertuigen, alleen als je staat. Je ziet een vensterje linksonder. Nog even een aanvulling, voor de ps2 is dit L1. bedankt
ik heb gelezen op wikigta dat sa werkt met dagen van de week maar waar kun je die nu vinden