Geplaatst: 3 februari 200817 jaren comment_882313 Hebben jullie al ontadekt dat je personen ziet geld afhalen aan een geldautomaat?naast ammu-nation.
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883758 Yes, ill be correcting youIn gta 3 waren die er anders hoe zou claude nou die bank overvallen hebben Volgens mij bedoeld Johannes47 dat hij zich afvraagt of de peds in GTA III ook geld kunnen afhalen van bankautomaten.
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren Auteur comment_883761 Yes, ill be correcting youIn gta 3 waren die er anders hoe zou claude nou die bank overvallen hebben Volgens mij bedoeld Johannes47 dat hij zich afvraagt of de peds in GTA III ook geld kunnen afhalen van bankautomaten. En kan dat al van gta 3?
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883822 Hebben jullie al ontadekt dat je personen ziet geld afhalen aan een geldautomaat?naast ammu-nation. Tsjee... Geweldige ontdekking, beetje zinloos om hier over een topic te maken. Sorry... Swiggers;) Bewerkt: 5 februari 200817 jaren door swiggers
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883839 Hebben jullie al ontadekt dat je personen ziet geld afhalen aan een geldautomaat?naast ammu-nation. Tsjee... Geweldige ontdekking, beetje zinloos om hier over een topic te maken. Nja, misschien had hij het beter in het LCS Weetjes en Trucjes topic geplaatst.
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883995 Jammer dat je er niet in kan,om hem te overvallen Hopelijk kan dat wel in gta4. Ookal heb ik wel eens een .scm mod gehad waar je bankpasje kon pakken van de mensen die je had vermoord, en kon je naar zo een ATM (pinautomaat) en kon je geld 'tappen'. Niet echt zo leuk, maar wel weer iets anders. In GTA VC kan je ook al overvallen plegen. Het is misschien dan niet zo heel uitgebreid, maar toch wel erg leuk. Je kan er dus vrijwel zeker vanuit gaan dat dat in GTA 4 terug komt, al denk ik niet dat het dan net zo makkelijk is als in VC, maar dat is aan de andere kant wel weer realistischer.
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren comment_887721 Hebben jullie al ontadekt dat je personen ziet geld afhalen aan een geldautomaat?naast ammu-nation. al gezien jammer dat je dat zelf niet kunt doen ( hopelijk in gta4 )
Geplaatst: 10 februari 200817 jaren comment_887850 In GTA VC kan je ook al overvallen plegen. Het is misschien dan niet zo heel uitgebreid, maar toch wel erg leuk. Je kan er dus vrijwel zeker vanuit gaan dat dat in GTA 4 terug komt, al denk ik niet dat het dan net zo makkelijk is als in VC, maar dat is aan de andere kant wel weer realistischer. Mja, het kwam niet terug in GTA San Andreas. ö
Hebben jullie al ontadekt dat je personen ziet geld afhalen aan
een geldautomaat?naast ammu-nation.