Ik heb sinds een maand of 2 een nieuwe daarloze internet router, (met ingebouwde modem). Hij werkt prima, alleen soms als ik een tijdje niet chter mijn pc (met ingebouwde internet ontvanger) zit, werkt mijn internet niet meer. Er staat rechts onder in beeld: verbinding met beperkte mogenlijkheden, en ik heb gewoon geen internet. Ik heb ook nog een andere pc, die in de computerkamer naast de router staat, die met een netwerkkabel is aangesloten, en deze werkt dan nog gewoon. Alle lampjes op de router branden nog wel. Meestal trek ik de stekker van de moden er uit (er zit geen aan en uit schakelaar op), wacht 10 seconden, en stop hem er weer in.Dan werkt hij wel weer, hoewel ik het soms 4 keer moet doen voordat hij het eindelijk doet. Opzich is dit niet zo heel erg, maar het is toch wel vervelend als je met je laptop op bed MTA zit te doen . weet iemand een oplossing?
Ik heb sinds een maand of 2 een nieuwe daarloze internet router, (met ingebouwde modem). Hij werkt prima, alleen soms als ik een tijdje niet chter mijn pc (met ingebouwde internet ontvanger) zit, werkt mijn internet niet meer. Er staat rechts onder in beeld: verbinding met beperkte mogenlijkheden, en ik heb gewoon geen internet. Ik heb ook nog een andere pc, die in de computerkamer naast de router staat, die met een netwerkkabel is aangesloten, en deze werkt dan nog gewoon. Alle lampjes op de router branden nog wel. Meestal trek ik de stekker van de moden er uit (er zit geen aan en uit schakelaar op), wacht 10 seconden, en stop hem er weer in.Dan werkt hij wel weer, hoewel ik het soms 4 keer moet doen voordat hij het eindelijk doet. Opzich is dit niet zo heel erg, maar het is toch wel vervelend als je met je laptop op bed MTA zit te doen
. weet iemand een oplossing?