Jump to content
Geplaatst:
comment_882849

Omdat Staunton island een stad is, staan er bekende gebouwen. Een ervan lijkt veel op het Empire State Building, maar er viel iets op.. bij het constructie plaats waar een gebouw wordt gebouwt (van Pan-lantic) had de constructie plaats de zelfde vorm als het WTC plaats. Zou er daadwerkelijk het hebben gestaan, en naar de aanslagen op 9/11 weer eruit gehaalt zijn?

Zoja als ik kon modden zou ik de constructie plaats aanpassen, en weer normaal de kantoor gebouwen zetten. Op dit moment hebben we nog geen mods van WTC3, WTC4, WTC5, WTC6, WTC7.

dumped_wtc.PNG

Bewerkt: door GTA_PEEKCITY

• Reacties 31
  • Bezichtigingen 4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_983422
Toen al een 3D animatie van de Freedom Tower? Toen GTA III uitkwam waren de stofwolken van het oude WTC amper opgetrokken. Wat dacht je, dat men in 41 dagen een nieuw ontwerp in elkaar flanste en vervolgens dacht "Mja, dat gaan we bouwen"?. Het ontwerp van de Freedom Tower is in mid 2006 bekend gemaakt. Fort Staunton Plaza was toen al vijf jaar halverwege constructie.

so heey ik leer nog wat hier :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.