February 5, 200818 yr Jre start een multiplayer spel: je gaat naar menu en drukt en ga naar multiplayer. select HOST A GAME en selecteert je opties. je vriend doet JOIN A GAME enkiest ook zijn speler enz. daarna druk je op start en voila,klaar is kees!
February 5, 200818 yr Author Jre start een multiplayer spel:je gaat naar menu en drukt en ga naar multiplayer. select HOST A GAME en selecteert je opties. je vriend doet JOIN A GAME enkiest ook zijn speler enz. daarna druk je op start en voila,klaar is kees! ja ik had het al gevonden maar toch bedankt voor de hulp is er trouwens een manier om in mp in vcs als passagier in een auto te gaan zitten? Edited February 5, 200818 yr by Gangsta-CJ
February 6, 200818 yr Bestaan er ook codes voor in de multiplayer. En is er ook nog ergens een minigun verstopt
February 9, 200818 yr Jre start een multiplayer spel:je gaat naar menu en drukt en ga naar multiplayer. select HOST A GAME en selecteert je opties. je vriend doet JOIN A GAME enkiest ook zijn speler enz. daarna druk je op start en voila,klaar is kees! ja ik had het al gevonden maar toch bedankt voor de hulp is er trouwens een manier om in mp in vcs als passagier in een auto te gaan zitten? Nee, volgensmij is dat niet mogelijk, want dan trap je volgensmij automatisch de bestuurder uit de auto om er zelf mee weg te rijden. Wel is er een mode om tegen elkaar te racen, die je in het menu kan vinden
hey, ik en een vriend heben alle2 psp met vcs
hoe kunnen we nu samen spelen?