Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

sunshine auto's

welke auto heb ik nodig om die races te doen?

Featured Replies

De races kun je met elk voertuig starten. Dit kan zelfs met een motor of een Manana. Het handigst is om een snelle auto te kiezen die goed op de weg ligt, en mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de hotring racer.

>>==HIER==<< is de link naar Vice Street Racer. Kun je even kijken wat voor race je krijgt en welke auo het beste daar voor is. Ik gebruk vaak de Cheetah of Infernus. Die rijden volgens mij het best

Edited by GTAGijsso

>>==HIER==<< is de link naar Vice Street Racer. Kun je even kijken wat voor race je krijgt en welke auo het beste daar voor is. Ik gebruk vaak de Cheetah of Infernus. Die rijden volgens mij het best

Idd en de Cheetah volgens mij nog net iets beter dan de Infernus.

Idd en de Cheetah volgens mij nog net iets beter dan de Infernus.

de Cheetah ligt naar mijn mening als lekkerst op de weg van alle standaart auto's

welke auto heb ik nodig om die races te doen?

Kijk eens. Er zijn 4 soorten racen, bij elke race staat een tekst, welke auto je het beste er voor kan gebruiken. Verder nog alle andere dingen dingen. De lengte, en de beloning, ik dit heb van WikiGTA vandaan. Het is wel handig om eerst daar te kijken, er staan genoeg tips van missie's. :)

Oeps, over het hoofd gezien, sorry GTAGijsso ik zag die link niet... :7

Edited by Rene-GTA

• 2 weeks later...

ik vind toch de hotring racer de beste auto hiervoor

Als jij daar beter mee kunt rijden, maar de Hotring is niet geschikt voor snelle botsers. Die auto gaat best wel snel kapot.

De zebra cab met taxi hop :schater:

De zebra cab met taxi hop :schater:

Ik neem aan dat dit een grapje is? :puh:

De zebra cab rijdt best lekker, maar heeft niet genoeg snelheid (En acceleratievermogen) om te spreken van een volwaardige racewagen.

Je kunt inderdaad het beste de Cheetah nemen in mijn ogen, aangezien deze zeer snel is, en ook laag op de weg ligt zodat je snelle maneuvre's kunt maken.

Ja grapje idd. Taxi hop IS wel handig voor andere dingen. ... ik kan er zo geen bedenken XD

Moet ik dit topic nu gaan sluiten omdat jullie zitten te spammen?

Het antwoord op de vraag (die al 10 dagen oud is) is onderhand wel gegeven. Het is geen Welke auto vinden je het beste? topic.