Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883801 Beste GTA Forum Leden,wie heeft hier Test Drive Unlimited? En wat voor auto's of motor's heb je in je garage? Bewerkt: 8 juni 200816 jaren door GTA Haas
Geplaatst: 11 februari 200817 jaren Auteur comment_888907 hier de mijne: Auto's: Ferrari F430-Mercedes Benz SLR Mclaren-Mercedes Benz CLK DTM AMG-Chrysler 300C-Mclaren F1 Motor's:Kawasaki Ninja ZX10R Geld:2.999.894
Geplaatst: 14 februari 200817 jaren comment_890811 hey ik heb tdu voor de pc en ik heb alle auto's en motoren die te koop zijn en een paar die vrijte spelen zijn en eenpaar miljoen $$$ heel vet spel trouwens, ik verwacht veel van deel 2 die hoogst waarschijnlijk ook komt, alleen jammer van de toch wel vele Bugs.
Geplaatst: 16 februari 200817 jaren Auteur comment_892133 Ja vind ik ook van die Bugs deze Bugs en Glitches heb ik al meegemaakt: De Shaduw van de Auto's Stuiterende Auto's Witte en Zwarte Strepen in het beeld Het is echt niet leuk
Geplaatst: 21 februari 200817 jaren comment_895716 Ben je zkr dat het aan het spel ligt en niet aan je videokaart?
Geplaatst: 19 maart 200817 jaren Auteur comment_915124 Mijn videokaart is perfect! Alleen het ligt vast en zeker aan mijn spel. Bewerkt: 15 maart 200916 jaren door GTA Haas
Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_926143 Bij mij ook , Ik heb Test Drive Unlimited ( PC ) voor 20.00,- gekocht bij bart smit , Dus ik start hem op met me net vernieuwde videokaart ( Nvidea 7800 GS ) krijg zometeen een 8800 GT . en dan stuurt ie en alles zo verschikkelijk langzaam dus heb veel lag , ik heb dat al proberen te verhelpen maar dat lukt niet.
Geplaatst: 29 maart 200817 jaren comment_926146 heyik heb tdu voor de pc en ik heb alle auto's en motoren die te koop zijn en een paar die vrijte spelen zijn en eenpaar miljoen $$$ heel vet spel trouwens, ik verwacht veel van deel 2 die hoogst waarschijnlijk ook komt, alleen jammer van de toch wel vele Bugs. Deel2 komt deze zomer ga ik zekerrrrrr kopen
Geplaatst: 30 maart 200817 jaren comment_926334 ik heb een ferrari enzo, een pagani zonda, een koenigsegg cc8r, een saleen s7 én eeen kwasaki ninja
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_929745 Ik heb: - Mclaren F1 - Aston Martin Vanquish - Aston Martin DB9 - 2 Motoren - Alfa Romeo competitione - Saleen En wat bedoel je met deel ? een geheel nieuw spel of een uitbreiding?
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_929940 En wat bedoel je met deel ? een geheel nieuw spel of een uitbreiding? er komt echt een NIEUW spel.
Geplaatst: 2 april 200817 jaren comment_929949 Ik heb:- Mclaren F1 - Aston Martin Vanquish - Aston Martin DB9 - 2 Motoren - Alfa Romeo competitione - Saleen En wat bedoel je met deel ? een geheel nieuw spel of een uitbreiding? Een geheel nieuw spel
Geplaatst: 7 juni 200816 jaren Auteur comment_1010640 Beste GTA Forum leden, even van een site gepikt. Weet niet meer hoe die heet... Is al lang geleden: Het is nog maar zo'n twee maanden geleden dat Test Drive Unlimited uitkwam voor de PC, maar vandaag zijn al weer enkele details onthuld over een vervolggame, Test Drive Unlimited 2 genaamd. Wat de naam van het spel betreft spat de originaliteit er niet vanaf, maar het spel zelf zou wel degelijk vernieuwend moeten zijn ten opzichte van het eerste deel.Zo zal Test Drive Unlimited 2 wederom een hoop gelicenseerde voertuigen bevatten van de meest beroemde Italiaanse autobouwers, maar daarnaast ook off-road wagens, SUV's en motoren. Al dit moois zal in een gigantische speelwereld beschikbaar zijn met een wegennet van meer dan 2400 km lengte, bestaande uit modder-, zand-, steen- en asfaltwegen. In totaal beslaat de speelwereld van Test Drive Unlimited 2 zo'n 1500 vierkante kilometer, waarin bovendien veranderende weersomstandigheden hun opwachting maken. Uiteraard is er in het spel ook een dag- en nachtcyclus aanwezig. Test Drive Unlimited 2 zal vanaf maart 2008 in de winkels liggen. Bewerkt: 15 maart 200916 jaren door GTA Haas
Geplaatst: 18 juni 200816 jaren comment_1020570 Beste GTA Forum leden,Het is nog maar zo'n twee maanden geleden dat Test Drive Unlimited uitkwam voor de PC, maar vandaag zijn al weer enkele details onthuld over een vervolggame, Test Drive Unlimited 2 genaamd. Wat de naam van het spel betreft spat de originaliteit er niet vanaf, maar het spel zelf zou wel degelijk vernieuwend moeten zijn ten opzichte van het eerste deel.Zo zal Test Drive Unlimited 2 wederom een hoop gelicenseerde voertuigen bevatten van de meest beroemde Italiaanse autobouwers, maar daarnaast ook off-road wagens, SUV's en motoren. Al dit moois zal in een gigantische speelwereld beschikbaar zijn met een wegennet van meer dan 2400 km lengte, bestaande uit modder-, zand-, steen- en asfaltwegen. In totaal beslaat de speelwereld van Test Drive Unlimited 2 zo'n 1500 vierkante kilometer, waarin bovendien veranderende weersomstandigheden hun opwachting maken. Uiteraard is er in het spel ook een dag- en nachtcyclus aanwezig. Test Drive Unlimited zal vanaf maart 2008 in de winkels liggen. Heb je ook de bron van de informatie? want zoals je kunt zien is het allang maart 2008 geweest en ik heb nog niks van TDU 2 gehoord. Dit blijkt een gerucht te zijn uit eind 2007/begin 2008 van atari zelf om te kijken of er genoeg mensen waren die zaten te wachten op een nieuwe TDU. Bewerkt: 18 juni 200816 jaren door Dead-Dodo
Geplaatst: 19 juni 200816 jaren comment_1020580 Beste GTA Forum leden,Het is nog maar zo'n twee maanden geleden dat Test Drive Unlimited uitkwam voor de PC, maar vandaag zijn al weer enkele details onthuld over een vervolggame, Test Drive Unlimited 2 genaamd. Wat de naam van het spel betreft spat de originaliteit er niet vanaf, maar het spel zelf zou wel degelijk vernieuwend moeten zijn ten opzichte van het eerste deel.Zo zal Test Drive Unlimited 2 wederom een hoop gelicenseerde voertuigen bevatten van de meest beroemde Italiaanse autobouwers, maar daarnaast ook off-road wagens, SUV's en motoren. Al dit moois zal in een gigantische speelwereld beschikbaar zijn met een wegennet van meer dan 2400 km lengte, bestaande uit modder-, zand-, steen- en asfaltwegen. In totaal beslaat de speelwereld van Test Drive Unlimited 2 zo'n 1500 vierkante kilometer, waarin bovendien veranderende weersomstandigheden hun opwachting maken. Uiteraard is er in het spel ook een dag- en nachtcyclus aanwezig. Test Drive Unlimited zal vanaf maart 2008 in de winkels liggen. Heb je ook de bron van de informatie? want zoals je kunt zien is het allang maart 2008 geweest en ik heb nog niks van TDU 2 gehoord. Dit blijkt een gerucht te zijn uit eind 2007/begin 2008 van atari zelf om te kijken of er genoeg mensen waren die zaten te wachten op een nieuwe TDU. Ik heb een keer een nieuws item voorbij zien gaan over dat hij in de maak was, maar dit was zonder screens of trailers.
Geplaatst: 27 juni 200816 jaren comment_1027910 Ik heb vele wagens, Audi RS4, een downloadable car op X360 Live(Kit 3). Nissan Skyline, Same as above(Kit 3). Corvette '57, ook downloadable(Kit 3). Dodge Charger '68 of '69, ook een gedowloade wagen(Kit 3). Holden, ook gedownload(Kit 0). Stockcars: Saleen S7(Kit 3). Saleen Mustang, zowel de Coupe als beide Cabrio's(Kit 2 en 3, 2 en 3 zorgen voor een andere buitenkant en dezelfde performance). Koenigsegg(Kit 0), Lamborghini Gallarado, en de Spyder(Kit 3). Lamborghini Murcielago(Kit 3). Ferrari F430 en de Spyder(Kit 0 en 3). Ferrari 575M(Kit 0). Ferrari Enzo(Kit 3). Ferrari 288 GTO(Kit 0). Pagani Zonda(Kit 3). Nissan 350Z, en de Nismo(Kit 0 en 3). TVR Tuscan(Kit 3). TVR Sagaris(kit 3). Caterham 7(Kit 3). Dodge Viper SRT10(Kit 3). Jaguar XJ220(Kit 3). Mercedes Benz DTM(Kit 0, deze kan niet). Noble M12(Kit 3). Een van de Aston Martins(Kit 0). Noble M14(Kit 0). Spyker C8(Kit 0). Mercedes Benz SL65(Kit 3). Mercedes Benz CLS55 AMG(Kit 3). Maserati GranSport(Kit 0). Mercedes Benz CLK55 AMG(Kit 0). Chrysler 300C(Kit 3). Caddilac XLR(Kit 0). Wiesmann Roadster(Kit 3). Mercedes Benz SLK55 AMG(Kit 0). Audi S4 Cabrio(Kit 3). Audi A6(Kit 3). Volkswagen Golf R32 Mk5(Kit 3). Alfa GT 3.2(Kit 3). Shelby GT500(Kit 3). Chevrolet Camaro(Kit 0). Pontiac Firebird(Kit 0). Lamborghini Miura(Kit 0). Maserati 3500GT(Kit 3). Mercedes Benz 300 Gullwing(Kit 0). Motors: Ducati 999R(Kit 3). Kawasaki Ninja(Kit 3). MV Augusta F4(Kit 3). Truimph Speed(Kit 3). MV Augusta Brutale(Kit 3). Kawasaki Z1000(Kit 0 en 3). Ducati Monster(Kit 3). Ducati 1000DS(Kit 3). Dat was het. Edit: Ik zet zometeen even erbij hoeveer ze zijn getuned, (Kits) Later, Bewerkt: 27 juni 200816 jaren door FerryN
Beste GTA Forum Leden,wie heeft hier Test Drive Unlimited? En wat voor auto's of motor's heb je in je garage?
Bewerkt: door GTA Haas