een tijd geleden was ik bezig met de missie Autocide waneer er iets vreemds gebeurde. in de misie moet je twee mensen in een bobcat sniperen, de bestuurder kon ik gewoon dood schieten alleen de tweede ging wat anders .
ik schoot de bijzitter zijn hoofd eraf en hij viel uit de auto, ik dacht nu de volgende lui. maar de hoofdloze overvaller stond weer op en kwam op mij af, gellukig kon ik hem makkelijk neerschieten maar het was wel een leipe bug:P.
ik weet niet of meer mensen dit soort bugs hebben gehad? als je er meer kent zet ze dan op deze forum.
ps: mijn naam is niet robin stoter dat is een oude vriend van mij
een tijd geleden was ik bezig met de missie Autocide waneer er iets vreemds gebeurde. in de misie moet je twee mensen in een bobcat sniperen, de bestuurder kon ik gewoon dood schieten alleen de tweede ging wat anders
.
ik schoot de bijzitter zijn hoofd eraf en hij viel uit de auto, ik dacht nu de volgende lui. maar de hoofdloze overvaller stond weer op en kwam op mij af, gellukig kon ik hem makkelijk neerschieten maar het was wel een leipe bug:P.
ik weet niet of meer mensen dit soort bugs hebben gehad? als je er meer kent zet ze dan op deze forum.
ps: mijn naam is niet robin stoter dat is een oude vriend van mij