Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_884507 ik zou graag de stairs ( trap) willen vervoeren naar mijn prive vliegveld het lukt mij maar niet welke moet ik pakken die op het los santos vliegveld of een van die 2 op het san fierro vliegveld kan iemand mij een route geven langst waar ik dan moet rijden ( liefst geen snelwegen de auto' s rijden daar snellen en dan komt er een ongeluk ) tanx
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren Auteur comment_885088 de vindplaats is nog niet af je kan dat ook met een mod doen voor auto' s te plaatsen ik heb hem ( nu niet meer ben hem kwijt de trainer ) Bewerkt: 9 maart 200817 jaren door js007
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904516 Hmmm, hoe vervoer je die stairs van LS? Ik zou niet weten hoe je die met een baggage zou kunnen vervoeren...
Geplaatst: 3 maart 200817 jaren comment_904529 Je koppelt hem gewoon aan, net zoals je een trailer aan een truck koppelt. En er is in dit topic dik gesproken over een "ideale route". Maar dat is de grootste kolder. Gewoon via de snelweg gaan. Gebeurt niets
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_904831 Je koppelt hem gewoon aan, net zoals je een trailer aan een truck koppelt.En er is in dit topic dik gesproken over een "ideale route". Maar dat is de grootste kolder. Gewoon via de snelweg gaan. Gebeurt niets hij zei al dat hij niet over ne snelweg wilt ontopic: hij is veel korter
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_904882 Alleen staan er geen Stairs op LVA, dus hier heb je niks aan.
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_904947 Je koppelt hem gewoon aan, net zoals je een trailer aan een truck koppelt.En er is in dit topic dik gesproken over een "ideale route". Maar dat is de grootste kolder. Gewoon via de snelweg gaan. Gebeurt niets hij zei al dat hij niet over ne snelweg wilt ontopic: hij is veel korter Kan nog veel korten:
Geplaatst: 4 maart 200817 jaren comment_905066 Je koppelt hem gewoon aan, net zoals je een trailer aan een truck koppelt.En er is in dit topic dik gesproken over een "ideale route". Maar dat is de grootste kolder. Gewoon via de snelweg gaan. Gebeurt niets hij zei al dat hij niet over ne snelweg wilt ontopic:[plaatje] hij is veel korter Kan nog veel korten: [plaatje] lees even de post hierboven
ik zou graag de stairs ( trap) willen vervoeren naar mijn prive vliegveld
het lukt mij maar niet
welke moet ik pakken die op het los santos vliegveld of een van die 2 op het san fierro vliegveld
kan iemand mij een route geven langst waar ik dan moet rijden ( liefst geen snelwegen de auto' s rijden daar snellen en dan komt er een ongeluk )
tanx