Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_884799 (op aanvraag van WaRioRZ zal ik het aardiger vragen ) Kan iemand voor mij een nieuwe handtekening maken? Type: Handtekening Stijl: Gomes met zijn reddingen enzo Grootte: Handtekeningformaat Afbeelding: deze en/of deze Tekst: Jantje III Rand: maakt niet uit als ie maar mooi is Kleuren: die bij Gomes passen Render: Maakt niet uit als ie maar mooi is Extra: Maak hem wel mooi he Alvast bedankt Bewerkt: 7 februari 200817 jaren door Jantje III
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_884845 Omdat mijn vorige aanvraag niet werd beantwoord probeer ik het nog een keer.Type: Handtekening Stijl: Gomes met zijn reddingen enzo Grootte: Handtekeningformaat Afbeelding: deze en/of deze Tekst: Jantje III Rand: maakt niet uit als ie maar mooi is Kleuren: die bij Gomes passen Render: Maakt niet uit als ie maar mooi is Extra: Maak hem wel mooi he Alvast bedankt Het zou helpen als je het een kleein beetje aardiger zou vragen Ik kan je helaas niet helpen.
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_884872 Ik wil wel iets proberen. wat voor achtergrond wil je? iets met gras ofzo of iets met effecten? Wil je de twee gomessen allebei in de sig hebben of een? zoja, welke? Edit: Geanuleerd, het lukt niet goed. i'm Sorry Bewerkt: 25 februari 200817 jaren door m.r.gido
Geplaatst: 7 februari 200817 jaren Auteur comment_885903 Ik wil wel iets proberen.wat voor achtergrond wil je? iets met gras ofzo of iets met effecten? Wil je de twee gomessen allebei in de sig hebben of een? zoja, welke? Met effecten is goed en mij maakt het niet uit welke gomes welke het beste erbij past .
(op aanvraag van WaRioRZ zal ik het aardiger vragen
) Kan iemand voor mij een nieuwe handtekening maken?
Type: Handtekening
Stijl: Gomes met zijn reddingen enzo
Grootte: Handtekeningformaat
Afbeelding: deze en/of deze
Tekst: Jantje III
Rand: maakt niet uit als ie maar mooi is
Kleuren: die bij Gomes passen
Render: Maakt niet uit als ie maar mooi is
Extra: Maak hem wel mooi he
Alvast bedankt
Bewerkt: door Jantje III