Jump to content
Geplaatst:
comment_884998

Hey, ooit allemaal eens Tribal Wars geprobeerd?? Het is een leuk spel waar je gedult voor nodig zult hebben, je moet een dorp bouwen den een leger opzetten en daarna kun je andere dorpen overnemen en zoveel mogelijk dingen veroveren en krijgen die je maar wilt, als je 500 punten hebt krijg je gratis 7 dagen betaald, met een betaald account kun je meerdere dingen tegelijk bouwen, alleen als je weer teveel wil bouwen moet je extra grondstoffen bij gaan bouwen.

Je hebt de volgende grondstoffen:

• Hout
    Leem
    Ijzer

Je hebt de volgende troepen:

• Speerwerpers
    Zwaardvechters
    Bijlvechters
    Boogschutters
    Verkenners
    Lichste Cavarlie
    Ram
    Kattapulten

En nog veel meer!!

Kom spelen en maak een account!

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 7.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1328622
ik heb het nooit gespeeld ... wat is het ? ik hoor vanalles over werelden :puh:?

Het is een internet browserspel dat zich afspeelt in de middeleeuwen. Ik zie dat je geblokkeerd ben dus het heeft niet zoveel zin om mijn antwoord uit te breiden.

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1454729

ik speelde het spel vroeger, maar ben het sinds kort weer gaan spelen.

k had vroeger een stuk of 6 dorpen.

Ik speel nu op wrld 9, 10 en 14.

Het is wel een leuk spel :D maar wordt denk ik na een tijdje weer wat saaier.

Geplaatst:
comment_1454736

Ik heb Tribal Wars ooit een keer geprobeerd, dat was in een tijd dat ik ook nog Travian speelde, maar ik vond, en vind er nu nog steeds niks aan. Ik houd niet van browserspelletjes, dat is allemaal té simpel gemaakt en té slechte graphics naar mijn weten. Nee, geen spelletjes meer zoals Tribal Wars voor mij. ^_^

Bewerkt: door FireFighter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.