Geplaatst: 23 januari 200520 jaren comment_85672 Als ik bijvoorbeeld het nummer Uniting Nations - Out of Touch hoor moet ik altijd aan Vice city denken of ook als ik een palmboom zie ofzo Wanneer krijgen jullie die feel?
Geplaatst: 5 februari 200520 jaren Auteur comment_91874 Ja, als ik 'Wegmisbruikers!' aan het kijken ben
Geplaatst: 20 februari 200520 jaren comment_98229 Ik krijg dat als ik het liedje uit vice city hoor van: Yes-Owner Of A Lonely Heart dan zie ik tommy in zo'n cabrio over een zonnige weg rijden B)
Geplaatst: 20 februari 200520 jaren comment_98329 Ik krijg dat als ik het liedje uit vice city hoor van: Yes-Owner Of A Lonely Heartdan zie ik tommy in zo'n cabrio over een zonnige weg rijden B) Precies!!!! of als hij in zijn stoere pak loopt en je hoort de song: "last night a Dj saved my life B) " daar krijg ik een happy gevoel van.
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren Auteur comment_98414 Ik krijg dat als ik het liedje uit vice city hoor van: Yes-Owner Of A Lonely Heartdan zie ik tommy in zo'n cabrio over een zonnige weg rijden B) Precies!!!! of als hij in zijn stoere pak loopt en je hoort de song: "last night a Dj saved my life B) " daar krijg ik een happy gevoel van. Last night a DJ saved my life?? Is dat een echt sireus nummer?? LOL!! Ik dacht dat het een grapje was ofzo
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98432 Alle nummers zijn echt, op die van Love Fist na. Is soms inderdaad moeilijk te geloven, bij nummers als 'Last Night A DJ Saved My Life' en 'Video Killed The Radio Star'...
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren Auteur comment_98451 Jah ik bedoel maar, wat zijn dat voor teksten man! :blink:
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98474 teksten die werkelijk zijn gezongen :lol: bv buggles was het volgens mijn die Video killed the radio star zong echt fantastisch hoe ze dat hebben gemaakt en het past echt in de game
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren Auteur comment_98514 teksten die werkelijk zijn gezongen :lol: bv buggles was het volgens mijn die Video killed the radio star zong echt fantastisch hoe ze dat hebben gemaakt en het past echt in de game Maar toch ik weet niet wat ze die zangers hebben ingespoten maar: Een video vermoord de radio ster!! Lalalal **blij** Dat kan ik niet zingen zonder lachkick hoor :ph34r:
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98593 Ik als ik mannetjes neerschiet en als ik polities achter me aan heb.
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98596 Ben jij zon zware crimineel Wanneer ik op het strand lig en dat de zon goed schint
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren Auteur comment_98629 Ik als ik mannetjes neerschiet en als ik polities achter me aan heb. We bedoelen uiteraad, in het echte leven :lol:
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98732 als ik vice city speel DOH <_< en als ik met mijn autotjes speel
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98749 Als ik een liedje op de radio uit Vice city hoor. Of in Italië, boottochtje op een speedboot, wind in je haar, zon in je ogen. Je ziet er ook soms politie met machinegeweren.
Geplaatst: 21 februari 200520 jaren comment_98775 als ik vice city speel DOH <_< en als ik met mijn autotjes speel *klein kind* met je kleine autoos spelen daar krijg ik bepaald geen leuk gevoel bij, wel als ik heerlijk in een mesa de zons ondergang bekijk, een aanrader!
Geplaatst: 11 maart 200520 jaren Auteur comment_106798 als ik vice city speel DOH <_< en als ik met mijn autotjes speel *klein kind* met je kleine autoos spelen daar krijg ik bepaald geen leuk gevoel bij, wel als ik heerlijk in een mesa de zons ondergang bekijk, een aanrader! Romero de romaticus Ook een goeie is wanneer je die gevoel krijgt wanneer het bijna lente is moet ik er ook aan denken... ^^Zie Post datum^^
Als ik bijvoorbeeld het nummer Uniting Nations - Out of Touch hoor moet ik altijd aan Vice city denken of ook als ik een palmboom zie ofzo
Wanneer krijgen jullie die feel?