February 6, 200818 yr Leuk idee , Welkom trouwes ook.Ik help je wel even : Je kan in dit Toppic je mod aanvragen. Geen nood, we helpen je vast wel! Klik Hier. Hier in het specifiek modding gedeelte kan je het ook vragen. Klik Hier. Je kan Cheaten: Uitleg ----------------------PC-------------PS2 Je kan hier rondsnuffelen en ook Google gebruiken met je Keywords: Klik Hier. Hielp dit? Edited February 6, 200818 yr by ICE BANANA
February 6, 200818 yr Author ik bedoel een save game dat uitgespeeld is dus 100percent uitgespeeld en ballas gangmembers in san fierro zitte is dit mogelijk miss??
February 6, 200818 yr Okay, savegames kan je hier krijgen: Klik hier Maar of er opeens ballas naar San Fiero gaan is me een te groot raadsel ...
February 7, 200818 yr Je kan ook gewoon de gang glitch gebruiken. hiervoor moet je wel de missie domberman hebben gedaan. Pak een vliegtuig (het liefst de shamal) en vlieg ver weg van de kaart af, over het water. Als je dit ongeveer een kwartiertje doet zullen de gang terretories helemaal verplaatsen, en ik denk dat je dan ook wel ballas is SF krijgt. Meer hierover vind je Edited February 7, 200818 yr by hielkeh
February 7, 200818 yr Je kan ook gewoon de gang glitch gebruiken. hiervoor moet je wel de missie domberman hebben gedaan. Pak een vliegtuig (het liefst de shamal) en vlieg ver weg van de kaart af, over het water. Als je dit ongeveer een kwartiertje doet zullen de gang terretories helemaal verplaatsen, en ik denk dat je dan ook wel ballas is SF krijgt. Meer hierover kun je hier Inderdaad, maar als je te ver vliegt zullen de teretories ook vast in LV zijn
February 7, 200818 yr Author Je kan ook gewoon de gang glitch gebruiken. hiervoor moet je wel de missie domberman hebben gedaan. Pak een vliegtuig (het liefst de shamal) en vlieg ver weg van de kaart af, over het water. Als je dit ongeveer een kwartiertje doet zullen de gang terretories helemaal verplaatsen, en ik denk dat je dan ook wel ballas is SF krijgt. Meer hierover kun je hier Inderdaad, maar als je te ver vliegt zullen de teretories ook vast in LV zijn ik heb het 1u lang gedaan maar er gebeurde niks op het pc
February 7, 200818 yr Die link werkt overigens niet, er wordt verwezen naar topic 0 dat natuurlijk niet bestaat. Dit is de goed link: Territory glitch.
February 7, 200818 yr Author ik heb het 4u gedaan en zie maar ballas in san fierro espelande north of zo iets Edited February 7, 200818 yr by delidadas
February 7, 200818 yr Bij mij werkt het helaas niet, en op WikiGTA staat dat het op de PS2 versie goed werkt. En ik doe het op de PS2 versie, ik heb het ook niet langer dan 5 minuten volgehouden. Ik lees hier boven dat iemand 4 uur het heeft zitten doen, dat is zo zonde van je tijd.
February 7, 200818 yr Komt overigens nog bij dat je er in feite niets mee opschiet, je zult alleen maar meer territoria moeten veroveren.
February 7, 200818 yr Bij mij werkt het helaas niet, en op WikiGTA staat dat het op de PS2 versie goed werkt. En ik doe het op de PS2 versie, ik heb het ook niet langer dan 5 minuten volgehouden. Ik lees hier boven dat iemand 4 uur het heeft zitten doen, dat is zo zonde van je tijd. Oja. dat was ik er vergeten bij te zetten, je kunt het best de shamal nemen, omdat je hierbij gewoon wat op de X knop kan leggen, zonder dat hij in zee stort. Hij zal dan een beetje dijnend vliegen. Dit werkt bijv. weer niet bij de hydra. Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat het ook met de beagle kan.
February 7, 200818 yr Sterker nog, bij de Shamal hoef je helemaal niets te doen als je eenmaal vliegt. Dit is een soort auto piloot. Hij vliegt welliswaar iets langzamer, maar hij blijft voor altijd doorvliegen. Dit kan de AT-400 ook, maar het gaat gewoon makkelijker met een Shamal. Ik heb de PS2 ongeveer 36 uur aan laten staan terwijl hij vloog. Gewoon gaan slapen ofzo, het is geen kwestie van volhouden
February 9, 200818 yr Sterker nog, bij de Shamal hoef je helemaal niets te doen als je eenmaal vliegt. Dit is een soort auto piloot. Hij vliegt welliswaar iets langzamer, maar hij blijft voor altijd doorvliegen. Dit kan de AT-400 ook, maar het gaat gewoon makkelijker met een Shamal. Ik heb de PS2 ongeveer 36 uur aan laten staan terwijl hij vloog. Gewoon gaan slapen ofzo, het is geen kwestie van volhouden bij mij gaat hij alleen automatisch naar beneden, nooit zolang vooruit hoe komt dat?
February 9, 200818 yr Sterker nog, bij de Shamal hoef je helemaal niets te doen als je eenmaal vliegt. Dit is een soort auto piloot. Hij vliegt welliswaar iets langzamer, maar hij blijft voor altijd doorvliegen. Dit kan de AT-400 ook, maar het gaat gewoon makkelijker met een Shamal. Ik heb de PS2 ongeveer 36 uur aan laten staan terwijl hij vloog. Gewoon gaan slapen ofzo, het is geen kwestie van volhouden bij mij gaat hij alleen automatisch naar beneden, nooit zolang vooruit hoe komt dat? Weet je zeker dat je in de shamal vliegt? Je moet gewoon wat snelheid maken, rechtuit vliegen, en dan de X (of W voor de pc) loslaten.
February 9, 200818 yr Sterker nog, bij de Shamal hoef je helemaal niets te doen als je eenmaal vliegt. Dit is een soort auto piloot. Hij vliegt welliswaar iets langzamer, maar hij blijft voor altijd doorvliegen. Dit kan de AT-400 ook, maar het gaat gewoon makkelijker met een Shamal. Ik heb de PS2 ongeveer 36 uur aan laten staan terwijl hij vloog. Gewoon gaan slapen ofzo, het is geen kwestie van volhouden bij mij gaat hij alleen automatisch naar beneden, nooit zolang vooruit hoe komt dat? Weet je zeker dat je in de shamal vliegt? Je moet gewoon wat snelheid maken, rechtuit vliegen, en dan de X (of W voor de pc) loslaten. doe ik, en ja het is een shamal zal morgen nog eens kijken, want k heb nu geen tijd meer
ja ik zoek een mod of een save game dat ballas in san fierro is .