Geplaatst: 7 februari 200817 jaren comment_885495 Nou alweer een sig snel gemaakt ik weet niet of ik hem nu al mog posten? maar ik ben gelijk beggonen met deze Comment's & Rate's?
Geplaatst: 7 februari 200817 jaren comment_885499 Nou alweer een sig snel gemaakt ik weet niet of ik hem nu al mog posten? maar ik ben gelijk beggonen met deze Comment's & Rate's? Ik vind hem wel Nice vooral de background! Ik heb het zelf niet op counterstrike maar daar kn ik niet op raten Het lettertype is ook wel cool en passend. Ik geef een 7+/10 Greetz drunken
Geplaatst: 7 februari 200817 jaren comment_885541 Ik vind de achtergrond en het popetje dat je genomen hebt ook wel leuk, alleen tekst past er niet bij vind ik maar ik geef je toch een dikke 8/10 Groeten Tim
Geplaatst: 7 februari 200817 jaren comment_885595 Bedankt voor de snelle rate'sNog meer? Ik vind de background egt helemaal bij de Render passen maar je kon de lettertype iets kleiner doen naar mijn mening dan he maar ik geef je een 8/10 =D
Nou alweer een sig snel gemaakt ik weet niet of ik hem nu al mog posten? maar ik ben gelijk beggonen met deze
Comment's & Rate's?