Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kopiëren en plakken?

Hey iedereen,

Telkens als ik een afbeelding kopieer (rechtermuisknop Afbeelding kopiëren), en dan naar Photoshop ga en dan edit-paste dan lukt dat niet. Vroeger lukte dat wel maar nu lukt het niet meer. Ook kan ik geen afbeeldingen die ik heb opgeslaan en dan open dan kan ik het niet verslepen naar mijn venster van mijn sig... Wie kan me helpen?

Featured Replies

Telkens als ik een afbeelding kopieer (rechtermuisknop Afbeelding kopiëren), en dan naar Photoshop ga en dan edit-paste dan lukt dat niet. Vroeger lukte dat wel maar nu lukt het niet meer. Ook kan ik geen afbeeldingen die ik heb opgeslaan en dan open dan kan ik het niet verslepen naar mijn venster van mijn sig... Wie kan me helpen?

Als je dat kopiëren en plakken probleem enkel met Photshop hebt, kun je even proberen om Photoshop te resetten. Dit verhelpt zo nu en dan nog wel eens problemen die ineens optreden en vervolgens ook niet meer weg te krijgen zijn. Je kunt Photoshop resetten door tijdens het opstarten tegelijkertijd ‘ALT’ + ‘CTRL’ + ‘SHIFT’ in te houden. Er wordt dan gevraagd of je de ‘preferences’ wilt verwijderen. Kies hier voor ’Ja’ en kijk of daarmee het probleem opgelost is.

• Author

Er komt niets op als ik dat doet

Er komt niets op als ik dat doet

Dat kan kloppen, want het is best nog een lastige opgave. Direct nadat je Photoshop hebt aangeklikt, moet je eigenlijk al klaarzitten met je vingers op de toetsen. Mocht het niet lukken, sluit Photoshop dan af en probeer weer. Na een paar keer proberen moet het je wel lukken en zul je als het goed is dit scherm voor je krijgen:

Daar druk je op 'Yes' en Photoshop zal vervolgens gewoon starten. Hopelijk is het probleem dan opgelost, anders moeten we even naar een andere oplossing zoeken.

Overigens gebruik ik altijd de ALT, CTRL en SHIFT toetsen aan de rechterkant van het toetsenbord. Ik weet niet of het verder invloed heeft, maar je kunt beide kanten wel even proberen.