Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Probleem Oblivion.

Ik heb Oblivion en alles deed het goed tot ik 1 gig nieuw RAM geheugen heb gekocht.

Ik wou weer gaan spelen en alles doet gewoon goed behalve het geluid van lopen.

Het geluid als je loopt is ineens heel anders, ik weet niet hoe ik het kan uitleggen maar het is in ieder geval niet zoals het hoort.

Weet iemand hoe dit komt? ik heb al gekeken bij de instellingen maar daar staat alles nog normaal.

Featured Replies

Ik heb Oblivion en alles deed het goed tot ik 1 gig nieuw RAM geheugen heb gekocht.

Het geluid als je loopt is ineens heel anders, ik weet niet hoe ik het kan uitleggen maar het is in ieder geval niet zoals het hoort.

Weet iemand hoe dit komt? ik heb al gekeken bij de instellingen maar daar staat alles nog normaal.

Heb je geen harnas of schilden aan? Daardoor kan het geluid anders klinken. Het zou raar zijn als het geluid van 'lopen' ineens veranderd door nieuw RAM-geheugen..

• Author

Heb je geen harnas of schilden aan? Daardoor kan het geluid anders klinken. Het zou raar zijn als het geluid van 'lopen' ineens veranderd door nieuw RAM-geheugen..

Nee want ik heb niets veranderd voor de tijd en na de tijd.

Ik weet ook niet of het door dat nieuwe geheugen komt maar ik weet wel dat het veranderd is toen de PC terug kwam.

Ik heb een topic gevonden waarin misschien jouw oplossing staat. Wat je moet doen is naar Start -> Uitvoeren gaan, dan dxdiag intypen en aldaar op het tabblad 'Geluid' klikken. Daar zie je ergens onderin 'Versnellingsniveau van hardwaregeluid', met daarnaast een schuifbalkje. Waarschijnlijk staat hij bij jou op 'Volledige versnelling'. In dat geval kun je hem in bijvoorbeeld de basisversnelling zetten. Je moet er een beetje mee spelen, misschien werkt het voor jou. ;)

[@ hieronder] Mooi, kan je weer normaal verder spelen!

• Author

Bedankt Froodooo, hij doet het weer :bier:

Echt bedankt want dat andere klonk voor geen meter ^_^