Geplaatst: 23 januari 200520 jaren comment_85833 'sup, 'k Heb PhotoShop ( was je vast al opgemerkt ), maar ik heb een kleuren fout. Ik maak een brush, die is zwart. Maar die word héél licht-zwart. Zelfde geld voor andere kleuren. Zo kan ik dus echt niet designen ! Hier zie je het : Te licht gewoon om het juiste resultaat te krijgen ! B.v.d !
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren comment_85916 Eeh wat wil je er precies mee vragen? voor een oplossing? Ik snap je vraag niet helemaal :blink:
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren Auteur comment_85997 Zou graag wilen weten waarom mijn kleuren gewoon licht zijn i.p.v de normale kleuren ( donkerder dus ). Zoals je op het voorbeeld ziet, zijn de meeste kleuren gewoon licht !
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren comment_86135 Raar probleem zeg.. Misschien wat tips: Staat je opacity op 100? Staat je hue op 0? Staat je saturation op 0? Staat je lightness op 0? Als die zo staan zoals hierboven ligt het in ieder geval niet daaraan Succes ermee
Geplaatst: 23 januari 200520 jaren Auteur comment_86145 Raar probleem zeg..Misschien wat tips: Staat je opacity op 100? Staat je hue op 0? Staat je saturation op 0? Staat je lightness op 0? Als die zo staan zoals hierboven ligt het in ieder geval niet daaraan Succes ermee Yay, hij doet het. Opacity was de boosdoener. Dankje wel ! Mag dus een slot op.
'sup,
'k Heb PhotoShop ( was je vast al opgemerkt ), maar ik heb een kleuren fout.
Ik maak een brush, die is zwart. Maar die word héél licht-zwart. Zelfde geld voor andere kleuren.
Zo kan ik dus echt niet designen !
Hier zie je het :
Te licht gewoon om het juiste resultaat te krijgen !
B.v.d !