Jump to content
Geplaatst:
comment_886163

PatrickW zag zojuist op de RSS Feed van Rockstar Games staan dat de officiële Grand Theft Auto IV website morgen wordt gelanceerd. Waarschijnlijk zal er vanavond dus vele nieuwe GTA4 informatie en afbeeldingen volgen. De nieuwe website is vanaf vanavond te bekijken op www.rockstargames.com/iv

Waarschijnlijk zit de website zeer goed in elkaar. Net zo als de Hidden packages die ik deze week van Rockstar Games ontving waar op een muismat het fictieve internet cafe tw@ is te zien en het honkbal team Liberty Swingers:

post-1-1202463491.jpg

Featured Replies

Geplaatst:
comment_886247

Ik ben benieuwd naar wat er op gaat staan. Ik denk zoals bij de website van SA extra info over de buurten, leuike teaser sites, humor, info over gameplay, de trailers...

Geplaatst:
comment_886252
taat het exclusieve screenshot op wat al een tijdje op de website staat en de digitale versie van de posters.

ok leuk, ik dacht: He hij heeft het spel al (grapje :puh: )

Bewerkt: door jozz

Geplaatst:
comment_886373

Eindelijk weer is wat nieuws :) Ondanks dat het niet zo lang geleden is is het altijd beter dan niks ;) Ik denk dat het weer zo'n interactieve site word waar je wat dingen kan zien en doen. Eigenlijk weet ik het haast wel zeker. Ben vanavond laat thuis dus als eerste zal ik hier maar even kijken.

Geplaatst:
comment_886466
I Luv Rockstar.

Ik heb al 180 euro aan de kant gelegt voor GTA IV en MNC 4: Los Angeles.

kan niet wachten

aan 140 heb je meer dan genoeg

Geplaatst:
comment_887135
Staat het exclusieve screenshot op wat al een tijdje op de website staat en de digitale versie van de posters

Zou je die digitale versie van de posters hier willen posten of mag dta niet :puh:

Geplaatst:
comment_889951
Staat het exclusieve screenshot op wat al een tijdje op de website staat en de digitale versie van de posters

Zou je die digitale versie van de posters hier willen posten of mag dta niet :puh:

idd, maar volgens mij staan ze wel op de homepage.

p.s: Geen Irish-pub merchandise?

Bewerkt: door Legenderion

• 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.