Jump to content
Geplaatst:
comment_886374

ik heb een aantal missies waar ik mee vast loop en ik hoop dat iemand die kan doen

het gaat om de missies

- Made in Heaven - Local Liquor Store

- Wu Zi Mu

- Farewell, my Love

cheaten mag eventueel maar geen mods

de savegame staat als bijlage

GTASAsf4.b

Featured Replies

Geplaatst:
comment_886470
kheb wu zi mu al

Zoals visser23 al opmerkte, is het niet nodig dat meerdere mensen deze aanvraag gaan behandelen. ICE BANANA heeft al gepost dat hij deze aanvraag zal doen, dus heeft hij hier ook het recht toe.

@ Beyond the Grave: Gelieve in het vervolg even het lijstje uit de regels gebruiken, s.v.p. ;)

Geplaatst:
comment_886497

Ice banana moest weg dus ik post heel even zijn savegame.

Hij heeft voor de missies geen cheats of mods gebruikt. Savegame zit in de bijlage

Namens ICE BANANA nog veel plezier met San Andreas ^_^

Bewerkt: door Mirrrr

Geplaatst:
  • Auteur
comment_886499

hee bedankt nog 1 vraagje de savegame stond op slot 4 kan ik gwoon de naam veranderen zonder dat de file corrupt wordt en het spel flipt?

Geplaatst:
comment_886500

Het slot veranderen kan naar mijn weten gewoon. Zolang je de naam zelf niet verandert blijft het gewoon een goede, bruikbare savegame.

Edit @ hieronder: Dat zeg ik ^_^

Edit @ onder de hieronder: Vreemd...

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
  • Auteur
comment_886502
Het slot veranderen kan naar mijn weten gewoon. Zolang je de naam zelf niet verandert blijft het gewoon een goede, bruikbare savegame.

dus ik kan gwoon inplaats van een 1 een 4 neer zetten in de naam en dan pakt hij hem gwoon op 4

Geplaatst:
  • Auteur
comment_886515

het spel loopt vast als ik me savegame will laden ik heb de 1 in de naam van de file veranderrt in een 4 en heb hem toen in de map gedaan en het orgineel laten overschrijven

plus hij geeft aan dat de laatste missie die gedaan is T-Bone Mendez

Bewerkt: door Beyond the Grave

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.