Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_886393

Bijlagen, klik op bladeren en dan naar mijn documenten. Dan kijk je bij SA userfiles en klik je je savegame aan,. Het nummer is het slot waar hij in staat. Dan upload je hem en klaar is kees.

Ik ben dom, leg ik uit hoe je hem upload :duh:

Bewerkt: door visser23

Geplaatst:
comment_886394

Savegames zijn .b bestanden. Je kunt ze in de downloaddatabase vinden, als je ze download kunnen ze ingepakt met WinRAR zijn. Het hoeft niet per sé, maar als het zo is dan zijn het in plaats van .b bestanden .rar bestanden. Download WinRAR en pak ze dan uit. Als het goed is staat er dan in de uitgepakte map een .b bestand. Zet het .b bestand in 'GTA San Andreas User Files', in 'Mijn Documenten'. Het cijfer wat in de bestandsnaam staat is het slot. Het cijfer varieert van 1 t/m 8. Als je de savegame in de map hebt geplaatst kun je deze laden met GTA San Andreas. Dit is alleen mogelijk met de PC-versie van GTA San Andreas.

Veel plezier verder!

@ hieronder: Zolang de onderwerpstarter geen problemen met die versies ondervindt zou ik het nog maar niet al te moeilijk maken ;)

Bewerkt: door VWO-er

Geplaatst:
comment_886398

Je klikt erop. Dan gaat hij downloaden. Sla hem eerst op Bureaublad. Klik dan met je rechtermuisknop en dan kopieren (CTRL+C). Ga dan naar Start->Mijn Documenten->GTA SA User files. Klik daar op en plak hem daar (CTRL+V)

Veel succes

Let op. Kijk altijd eerst van welke versie het is. En Kijk in die map 'GTA SA User Files' of er geen bestand bij staat waar de zelfde nummer na de punt staat. Dan slaat hij het over je eigen savegame die je al hebt :)

Edit: Ohh... Waarom is het altijd zo druk als je iemand wilt helpen :(

Bewerkt: door PSVer

Geplaatst:
  • Auteur
comment_886403
Savegames zijn .b bestanden. Je kunt ze in de downloaddatabase vinden, als je ze download kunnen ze ingepakt met WinRAR zijn. Het hoeft niet per sé, maar als het zo is dan zijn het in plaats van .b bestanden .rar bestanden. Download WinRAR en pak ze dan uit. Als het goed is staat er dan in de uitgepakte map een .b bestand. Zet het .b bestand in 'GTA San Andreas User Files', in 'Mijn Documenten'. Het cijfer wat in de bestandsnaam staat is het slot. Het cijfer varieert van 1 t/m 8. Als je de savegame in de map hebt geplaatst kun je deze laden met GTA San Andreas. Dit is alleen mogelijk met de PC-versie van GTA San Andreas.

Veel plezier verder!

ja mer het rare is da der savegames nie sta. en op het einde komt der op : kan het bestand niet openen en dan opt einde van da kaderke: het juiste programma op internet zoeken

: een programma in een lijst met geinstalleerde programma's selecteren

snap et nie :? :$

Geplaatst:
comment_886405

Veel plezier verder!

ja mer het rare is da der savegames nie sta. en op het einde komt der op : kan het bestand niet openen en dan opt einde van da kaderke: het juiste programma op internet zoeken

: een programma in een lijst met geinstalleerde programma's selecteren

snap et nie :? :$

Ik snap je niet. Je hoeft niks te openen. Doe wat hier onder staat. Of wat VWOer heeft uitgelegd

Je klikt erop. Dan gaat hij downloaden. Sla hem eerst op Bureaublad. Klik dan met je rechtermuisknop en dan kopieren (CTRL+C). Ga dan naar Start->Mijn Documenten->GTA SA User files. Klik daar op en plak hem daar (CTRL+V)

Veel succes

Let op. Kijk altijd eerst van welke versie het is. En Kijk in die map 'GTA SA User Files' of er geen bestand bij staat waar de zelfde nummer na de punt staat. Dan slaat hij het over je eigen savegame die je al hebt :)

Edit: Ohh... Waarom is het altijd zo druk als je iemand wilt helpen :(

Geplaatst:
comment_886406

Je moet het bestand ook niet openen maar kopiëren naar 'GTA San Andreas User Files'. Het klopt ook dat er geen normaal programma voor het bestand is, omdat er ook nog geen programma is wat die bestand extensie kan openen. Gewoon kopiëren dus :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.