Jump to content
Geplaatst:
comment_886503

Zojuist is de nieuwe Grand Theft Auto 4 website online gezet. Op de website zijn de interresante plekken en mensen te zien die in de stad Liberty City zijn te vinden. De website gaat natuurlijk gepaard met veel nieuwe screenshots en filmpjes.

post-1-1202490414.jpg

Het lijkt er op dat er later nog meer updates komen aan de officiële GTA4 website aangezien er bij enkele items nog 'coming soon' staat.

De vernieuwde website is te bekijken via: www.rockstargames.com/IV/

Mocht je problemen hebben met het bekijken van de website dan kan je ook de screenshots en artwork checken in onze galerij.

• Reacties 118
  • Bezichtigingen 15.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_886559

En ik wil heus neit negatief zijn dat ik er meer van had verwacht hoor.......

WAnt ik weet gewoon zeker dat het een TOP game word

En de sita ziet er zeker heel mooi uit :Y

Geplaatst:
comment_886563

Ziet er idd nice uit!! Eindelijk eens een idee van hoe de map eruit gaat zien. Lijkt toch wel aardig op de maps die overal te ronde doet :puh: Ben benieuwd.. Ben hem nu verder aan het uitpluizen.. Duurd alleen wel veeeeelste lang :?

Geplaatst:
comment_886572

hahah woest mann :puh: vooral leuk dat je mini games kan doen grappig :D:schater: ik wil gta gta IV haha ma eeerst ps3 kopen :D ja hoe heet die liedje bij manny ????

Geplaatst:
comment_886581
Vet, Niko kan een pak dragen. ^_^ Verder staat er bij alle plaatsen op de kaart Undefined. Ik had er toch iets meer van verwacht.

Dat komt omdat er zoveel bezoekers op de website zijn. Ik had net alles gezien, kon allerlei filmpjes bekijken, maar nu heb ik het per ongeluk weggeklikt (FireFox update..) en toen kreeg ik hetzelfde als jou.

Geplaatst:
comment_886584

Khriz y Angel- Ven Bailalo (Reggaeton) <-- Het nummer bij Manny

Kan trouwens nu echt niet meer wachten om die game te spelen, die map ziet er wel vet uit. En dat kleine eilandje aant begin is zeker happeness island?

Bewerkt: door XIDESIGN

Geplaatst:
comment_886599
Ven Baila nog wattes.. Ik heb em ook. Reageaaattoonn ftw =] Echt dope die nieuwe filmpjes!

Waar staan dan die nieuwe filmpjes? Ik zie ze niet staan bij videos

Geplaatst:
comment_886600

Wow. Als Liberty City er zo uit komt te zien. Vind ik het wel mooi. Alleen dat eilandje links onder lijkt wel ingeplakt. En dat is wat minder

_O_ R* _O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.