Jump to content
  • Reacties 78
  • Bezichtigingen 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_107315
ik vindt het wel jammer dat je niet in vliegtuigen kan :(

en verder is het ook rottig dat je niet kunt zwemmen.

ik mis ook nog een garage van de politie, oke er stonden er wel een paar auto's buiten,maar je kon niet in een garage of zoiets, jammer :(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_109727
Er zitten hier en daar wat bugs en tommy vecht als een idioot :D , verder zijn de mannetjes niet echt slim.

Ook als je met een Katana Sword vecht slaat en schopt tie in plaats van steken als je te dichtbij staat en pas bij de derde slag is het een 1 HIT K.O. slag... Waarom niet in een keer, het is toch zeker een zwaard <_< .

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_114331
dat de peds (voetgangers) zo weinig geld bij zich hebben :(:(:(:(:( :angry: en dat die camera alleen in een missie voorkomt. :camera:

Hoe wou je iemand killen met een camera dan!? :lol:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_117101
Met een Rhino Tank rijd je toch makkelijk een hekje plat NIET DUS !!

zo dat moest ik ff kwijt

Mischien verwacht je wel teveel van games, maar iid goed opgemerkt!

Geplaatst:
comment_118050

ik vind het jammer dat je niet kunt zwemmen maar dan moet je gewoon SANANDREAS ;) spelen

verder vind ik dat je snel je missie's hebt gedaan en dat je dan jezelf moet zien te vermaken maargoed je kunt niet alles hebben :(

Geplaatst:
  • Auteur
comment_118060
ik vind het jammer dat je niet kunt zwemmen maar dan moet je gewoon SANANDREAS ;) spelen

verder vind ik dat je snel je missie's hebt gedaan en dat je dan jezelf moet zien te vermaken maargoed je kunt niet alles hebben :(

Wat valt er in Vice City nou eingelijk te zwemmen?

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_123261

Je hebt ook steeds minder tijd en het weer verandert. Ik heb trouwens nog iets wat er niet echt in had moeten zitten, ik heb het wel een keer in een ander topic geplaatst, maar kan geen kwaad om het nog een keer te laten zien. Vergelijk deze 3 screens maar eens met elkaar.

screen1zelfmoord3nf.jpg

screen2zelfmoord8pn.jpg

screen3zelfmoord6ui.jpg

De armor gaat achteruit, doe het als volgt. Ga op een motor zitten, met een handmachinegeweer. Kijk naar links, rij achteruit en schieten. Je schiet jezelf in je lichaam, en je gaat er ook écht dood aan!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.