Heb al een paar nuttige gevonden, zoals een Flamethrower, een paar waarvan ik de naam niet bepaald herinner, en een in de bank. En nog een chainsaw wat blijkbaar alleen toegankelijk is met een helicopter.
Heeft iemand nog nuttige locaties, liefst wel wat beters dan een molotov of grenade wat wel eens aan de kant van de bruggen licht?
Bijvoorbeeld nog meer zware of medium type wapens?
Of als iemand een nuttige topic/kaart/iets weet waar locaties te vinden zijn is dat ook goed.
Een kleine lijstje van wat ik vond:
Een medium wapen(oranje achtergrond) dichtbij Phil's place, bij de steegje en trap na beneden, bij een of andere druk machine?
Een soort wapen wat je lopend kan vuuren wat te vinden is bij de directeur's kantoor in de bank.
Een chainsaw op de dak van een gebouw, dichtbij Phil's place, dichtbij een easter egg? Heeft helicopter nodig?
Een Flamethrower bij een tank station. In de buurt van de hotel waar je je game saved.
Heb al een paar nuttige gevonden, zoals een Flamethrower, een paar waarvan ik de naam niet bepaald herinner, en een in de bank. En nog een chainsaw wat blijkbaar alleen toegankelijk is met een helicopter.
Heeft iemand nog nuttige locaties, liefst wel wat beters dan een molotov of grenade wat wel eens aan de kant van de bruggen licht?
Bijvoorbeeld nog meer zware of medium type wapens?
Of als iemand een nuttige topic/kaart/iets weet waar locaties te vinden zijn is dat ook goed.
Een kleine lijstje van wat ik vond:
Alles wat ik voorlopig kan vinden (en bedenken).