Geplaatst: 9 februari 200817 jaren comment_887169 Hey iedereen , Ik had een vraagje . Ik ben opzoek naar het logo van rockstar zoals je het ziet aan het eind van de trailer . zwarte achtergrond en dan een witte R* . maar ik wil het hebben als wallpaper . Ik kan het nergens vinden . ik heb ook de zoekfunctie geprobeerd maar ook daar zag ik niks . Kan iemand mij helpen ? Alvast ontzettend bedankt
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren comment_887177 hier! EDIT: nee laat maar dit is het IV logo Bewerkt: 9 februari 200817 jaren door joppie
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren Auteur comment_887181 ik zie hem wel bij buddy icons staan maar dat is te klein voor een wallpaper .
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren comment_887183 Wat dacht je van een screenshot te maken? Ik kan hem niet maken want ik weet niet precies van welke trailer je bedoelt.
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren Auteur comment_887189 ik weet niet hoe je een screenshot maakt . ik bedoel het rockstar logo zoals je bv kan zien bij de 2e trailer op het eind . Daar is een zwarte achtergrond te zien en dan een wit vierkant met daarin R* . Ik wil het graag als achtergrond instellen op mijn hyvespagina . thanks nogmaals
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren comment_887195 hierow: Bewerkt: 9 februari 200817 jaren door Kai-ShockWave
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren Auteur comment_887211 hierow: hey bedankt ..! ik had nog een verzoekje . Zou je de onderste een paar keer kunnen vergroten ? zodat ik het plaatje kan kopieren ? Ik ben niet zo handig met computers namelijk. sorry als ik zeurdirig overkom
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren comment_887215 hierow: hey bedankt ..! ik had nog een verzoekje . Zou je de onderste een paar keer kunnen vergroten ? zodat ik het plaatje kan kopieren ? Ik ben niet zo handig met computers namelijk. sorry als ik zeurdirig overkom dus het rockstar logo wil je groter hebben?
Geplaatst: 9 februari 200817 jaren comment_887223 deze is vergroot. in hyves kan je hem later vermedigvuldigen zodat je hele achtergrond uit R* logo's bestaat
Hey iedereen ,
Ik had een vraagje . Ik ben opzoek naar het logo van rockstar zoals je het ziet aan het eind van de trailer .
zwarte achtergrond en dan een witte R* .
maar ik wil het hebben als wallpaper .
Ik kan het nergens vinden . ik heb ook de zoekfunctie geprobeerd maar ook daar zag ik niks .
Kan iemand mij helpen ?
Alvast ontzettend bedankt