January 23, 200521 yr :unsure: ik zoek de mesa jeep in het spel voor de export where can i find him ik heb bijna overal gezocht thanks
January 23, 200521 yr volgens mij moet je dat niet hier vraagen maar op "GTA San Andreas Missie Hulp"
January 23, 200521 yr De Mesa zie je niet zo vaak.. ik geef je de meeste kans op die weg langs het strand in Los Santos, daar heb ik hem zelf gevonden en mijn broertje ook
January 23, 200521 yr volgens mij moet je dat niet hier vraagen maar op "GTA San Andreas Missie Hulp" export is niet echt een missie volgens mij he, dat is meer voor bij verdienen Off topic: waar zijn die vakje onder mijn naam voor met die groene dingetjes erin? ik vind het namelijk onnodig om daar een hele topic voor te starten
January 23, 200521 yr die vakjes is een soort rank. Wordt bepaald door je aantal posts. De mesa tbv. export staat op de onderstaande lokatie.
February 20, 200521 yr je hehe....zo kan ik ook wel ff doorgaan...hij wilt een vaste locatie van de mesa...die is inmiddels gegeven.....en jij komt 1 maand na dato nog even met zo'n reactie....niet lullig bedoeld maar laat zulke reacties thuis ok?
February 20, 200521 yr http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...icles&name=mesa hier kan je het ook zien
February 21, 200521 yr Mesa kan je inporteren als je hem geexpoteert maar ik denk dat je hem nodig hebt om te expoteren he? EDIT: je kan hem vinden zond het legerbasis in LV Edited February 21, 200521 yr by Biohazard1990yakuza
February 21, 200521 yr lkunnen jullie niet leze.lees wat de godfatter zij er is een locatie aangegeven dus niemand hoeft hem meer te helpen
:unsure: ik zoek de mesa jeep in het spel voor de export
where can i find him ik heb bijna overal gezocht thanks