Jump to content
Geplaatst:
comment_888604

Wat heb jij opgemerkt in de trailers van http://www.rockstargames.com/iv?? (Hiermee bedoel ik de trailers van Roman Bellic, Vlad Gebov etc.) Auto's die je herkent, parodiën op bekende merken?

Post hier wat jou is opgevallen

Zelf dacht ik de Oceanic te herkennen in de trailer van Roman als ie dronken omvalt

Featured Replies

Geplaatst:
comment_890934

Als je goed door het raam kijkt in het filmpje van Vlad dan kan je zien dat zijn kantoor tegen over de Broker Navy Yard is gevestigd. En in het stukje dat Vlad iemand slaat zie je iets links van hem in de achtergrond op en neer bewegen; heeft iemand enig idee wat dat is?

Geplaatst:
comment_891687

Er was ook in de eerste trailer dat het '300$ cos to Vice City"

Misschien kun je naar Vice City, want de enigste personage die nog niet terugekomen is in de GTA's is Toch Tommy vercetti.

Geplaatst:
comment_891693
Er was ook in de eerste trailer dat het '300$ cos to Vice City"

Misschien kun je naar Vice City, want de enigste personage die nog niet terugekomen is in de GTA's is Toch Tommy vercetti.

Nee dat feest gaat echt niet door :puh:

Geplaatst:
comment_891751
Er was ook in de eerste trailer dat het '300$ cos to Vice City"

Misschien kun je naar Vice City, want de enigste personage die nog niet terugekomen is in de GTA's is Toch Tommy vercetti.

Nee dat feest gaat echt niet door :puh:

Hehe hopelijk verrast Rockstar ons hé :puh:

Geplaatst:
comment_891754
Als je goed door het raam kijkt in het filmpje van Vlad dan kan je zien dat zijn kantoor tegen over de Broker Navy Yard is gevestigd. En in het stukje dat Vlad iemand slaat zie je iets links van hem in de achtergrond op en neer bewegen; heeft iemand enig idee wat dat is?

het lijkt op 1 of andere atracktie ;) , en op hetzelfde moment zieje daar ook een lichte bewegen waarschijnlijk van een auto :)

Geplaatst:
comment_892380

R* heeft gezegt dat er vrijwel geen personages uit vorige GTA's terug komen. Maar met vrijwel denk ik dat er nog wel 1 of 2 terug komen. Misschien wel weer Phil Cassidy.

Geplaatst:
comment_892459

Ik zie net iets raars op dat plaatje van het filmpje van Roman.

Iedereen vind dat het er zo mooi uit ziet als die auto een voetganger schept, maar ik zie daar iets wat me verbaast:

Met Euphoria was het toch de bedoeling dat als je bijvoorbeeld door een auto geraakt werd, dat je niet als een lappe pop(dus niet gewoon een random rag doll beweging in Saints Row style) weg zou vliegen, maar de beweging ook realistisch zou reageren op de "botten" en "gewrichten" van mensen. Daar bedoel ik dus mee dat als een auto je schept, dat je knieën niet de verkeerde kant op scharnieren en dat het dus ook niet zo is dat als je valt/door een auto geraakt wordt dat je hoofd, net na de klap, ineens 170 graden gedraaid op je romp staat (Dat heb ik gelezen hier ergens op het forum, dat Euphoria daar onder andere rekening mee houdt.)

Nu zie ik in dat plaatje dus dat bijvoorbeeld de voeten van die voetganger helemaal naar achteren gedraaid zijn en zo'n beetje alles eigelijk de verkeerde kant op gedraaid zit. Nu kan je zeggen "hij is net geschept door een auto, dus al zijn botten zijn gebroken", maar ik weet wel voor 99,99% zeker dat als je door een auto geschept word, je voeten niet recht naar achteren gedraaid zijn, hoogstens ontwricht en dat ze er slap bij hangen, maar niet 180 graden gedraaid.

Ik vind dit een beetje raar.

@Hieronder: Lol, tsja, alles in GTA is raar, alleen niet op deze manier, misschien dat Euphoria toch niet zo super goed is als ik dacht, of wat ik had gelezen is niet waar....

Bewerkt: door Mythbuster

Geplaatst:
comment_892479
Ik zie net iets raars op dat plaatje van het filmpje van Roman.

Iedereen vind dat het er zo mooi uit ziet als die auto een voetganger schept, maar ik zie daar iets wat me verbaast:

Met Euphoria was het toch de bedoeling dat als je bijvoorbeeld door een auto geraakt werd, dat je niet als een lappe pop(dus niet gewoon een random rag doll beweging in Saints Row style) weg zou vliegen, maar de beweging ook realistisch zou reageren op de "botten" en "gewrichten" van mensen. Daar bedoel ik dus mee dat als een auto je schept, dat je knieën niet de verkeerde kant op scharnieren en dat het dus ook niet zo is dat als je valt/door een auto geraakt wordt dat je hoofd, net na de klap, ineens 170 graden gedraaid op je romp staat (Dat heb ik gelezen hier ergens op het forum, dat Euphoria daar onder andere rekening mee houdt.)

Nu zie ik in dat plaatje dus dat bijvoorbeeld de voeten van die voetganger helemaal naar achteren gedraaid zijn en zo'n beetje alles eigelijk de verkeerde kant op gedraaid zit. Nu kan je zeggen "hij is net geschept door een auto, dus al zijn botten zijn gebroken", maar ik weet wel voor 99,99% zeker dat als je door een auto geschept word, je voeten niet recht naar achteren gedraaid zijn, hoogstens ontwricht en dat ze er slap bij hangen, maar niet 180 graden gedraaid.

Ik vind dit een beetje raar.

Dude, het is GTA, alles is daar raar. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.