laatst pakte ik weer eens een oudegame uit de kast: medal of honor allied asault warchest (dat is mohaa + alle uitbruidingssetten) omdat mn pc een tijdje geleden gebrickt was, en voor de multiplayer een update moest doen (en de pc hem niet meer herkende vanwege de brick) had ik medal of honor allied asault + spearhead opnieuw geinstalleert....ik had de update gedaan en begon met de multiplayer, alles leek goed te zijn. Totdat ik iemand met een geweer zag lopen de zwart-wit gestreept was....ik dacht dat het aan de server lag maar ne hoor, toen ik in een andere server ging had ik het zelfde probleen. Zelfs in de singleplayer blijven deze strepen zitten en ik weet niet hoe ik het weer normaal krijg Kan iemand mij helpen????
laatst pakte ik weer eens een oudegame uit de kast: medal of honor allied asault warchest (dat is mohaa + alle uitbruidingssetten) omdat mn pc een tijdje geleden gebrickt was, en voor de multiplayer een update moest doen (en de pc hem niet meer herkende vanwege de brick) had ik medal of honor allied asault + spearhead opnieuw geinstalleert....ik had de update gedaan en begon met de multiplayer, alles leek goed te zijn. Totdat ik iemand met een geweer zag lopen de zwart-wit gestreept was....ik dacht dat het aan de server lag maar ne hoor, toen ik in een andere server ging had ik het zelfde probleen. Zelfs in de singleplayer blijven deze strepen zitten en ik weet niet hoe ik het weer normaal krijg
Kan iemand mij helpen???? 

Heel heel heel veel dank GTA master 1,