Geplaatst: 12 februari 200817 jaren comment_889380 Heeft iemand misschien al een idee wanneer de info over de multiplayer en de sound word vrijgegeven op de site van IV? Ik ben er wel heel erg benieuwd naar
Geplaatst: 19 februari 200817 jaren comment_894505 Volgens de site Akayuki.com werd een deel van de GTA IV-soundtrack bekendgemaakt. Ik waarschuw er meteen bij dat deze tracklist NIET 100% zeker is, aangezien Rockstar zelf nog niet heeft bevestigd of dit lijstje effectief deel uitmaakt van de soundtrack. Bovendien noemen de mensen van Akayuki dit nieuws zelf nog wat voorbarig en vermelden ze nergens hun bron. U bent gewaarschuwd! Angel y Khris - Ven Bailalo R Kelly - Bump N Grind Seryoga - KingRing The Boggs - Arm In Arm UNKLE (feat. Josh Homme) - Restless Gwen Stefani - Hollaback Girl Res - They Say Vision Raheem Devaughn - You Junior Kickstart - The Go! Team VHS or Beta - Burn It All Down Humble Pie - Cocaine Fat Joe - Shit Is Real MOP - How About Some Hardcore MOP - Downtown Swinger Queen - One Vision Ne-Yo - Because of You
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren comment_895110 Zou leuk zijn als je een keer uit de auto kan schieten met andere wapens dan een Sub Machine Gun!
Geplaatst: 20 februari 200817 jaren comment_895126 Zou leuk zijn als je een keer uit de auto kan schieten met andere wapens dan een Sub Machine Gun! is al bevestigd dat dat kan!!
Geplaatst: 21 februari 200817 jaren comment_896018 Ben vooral benieuwd naar het multplayer gedeelte. Al denk ik neitd at het zo vet word. Shooters zijn vetter online
Heeft iemand misschien al een idee wanneer de info over de multiplayer en de sound word vrijgegeven op de site van IV? Ik ben er wel heel erg benieuwd naar