February 12, 200818 yr Type: Stijl: Grootte: Afbeelding: Tekst: Rand: Kleuren: Render (optioneel): Extra (optioneel): Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik.
February 12, 200818 yr Author Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik. oja oops sorry dat ik dat ben vergeten Type:logo Stijl:gta Grootte:De helft van een signatyure engeveer Afbeelding: Tekst:mazly natuurlijk Rand:heel heel erg zo vel als het maar kan en een beetje dikke ran groen Extra (optioneel):
February 12, 200818 yr Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik.oja oops sorry dat ik dat ben vergeten Type:logo Stijl:gta Grootte:De helft van een signatyure engeveer Afbeelding: Tekst:mazly natuurlijk Rand:heel heel erg zo vel als het maar kan en een beetje dikke ran groen Extra (optioneel): Ik heb zelf geen Photoshop enzo hoor maar voor de gene die het gaat maken, bedoel je bij Tekst: Mazly natuurlijk of alleen Mazly?
February 12, 200818 yr Author Je moet dit lijstje even invullen anders ga je niet geholpen worden denk ik.oja oops sorry dat ik dat ben vergeten Type:logo Stijl:gta Grootte:De helft van een signatyure engeveer Afbeelding: Tekst:mazly natuurlijk Rand:heel heel erg zo vel als het maar kan en een beetje dikke ran groen Extra (optioneel): Ik heb zelf geen Photoshop enzo hoor maar voor de gene die het gaat maken, bedoel je bij Tekst: Mazly natuurlijk of alleen Mazly? aleen mazly
kunnen julie een logo ontwerpen voor mijn eigen programma mazly