February 12, 200817 yr Ik ben vaak bezig met filmpjes maken voor op internet, maar movie maker vind ik veel te soft . Wat zijn andere filmprogramma`s en wat kan ik het beste gaan gebruiken?
February 12, 200817 yr adobe premiere. adobe premiere elements (deze is makkelijker als adobe premiere). nero (de laatste versies kunne ook video beweren dit is echter wel beperkt). roxio (hierbij kan je ook animated menu's maken maar dit programma is niet heel erg stbiel) gr. jeroen
February 13, 200817 yr Author Ik zoek dus een programma om filmpjes te maken voor op internet, maar wel met de opties: -Tekst invoegen -Video Overgangen -Foto`s invoegen -Opslaan als formaat geschikt vioor youtube. MAAR NIET MOVIE MAKER!
February 13, 200817 yr ik geloof dat er 7 verschillende namen zijn gepost zit daar echt niets tussen?
February 25, 200817 yr Nee, niet echt. Adobe Premiere is een goede programma hoor. Zeer professioneel. Sony Vegas is ook een optie als je wilt. Dus: Adobe Premiere Sony Vegas Verder weet ik er geen maar ik geloof dat deze gewoon de beste zijn.
February 26, 200817 yr Cyberlink PowerDirector. Die werkt echt schijtsimpel en heeft behoorlijk wat functies. Alles wat jij wilt kan je ermee doen. Edited February 26, 200817 yr by gta_rulez
February 28, 200817 yr Author Ok, ik gebruik nu Cyberlink Powerdirector. Bedankt voor alle tips iedereen!
Ik ben vaak bezig met filmpjes maken voor op internet, maar movie maker vind ik veel te soft
.
Wat zijn andere filmprogramma`s en wat kan ik het beste gaan gebruiken?