Ik heb een zo te zien redelijk bekend probleem met TXD Workshop; Als ik een txd probeer te compressen, krijg ik een foutmelding, een EFOpenError in dxt.dll. Ik heb al met zoeken en met google gezocht, maar zo te zien is er niet echt een goede oplossing... Ik heb inmiddels de nieuwste versie van TXD Workshop (4.0B), maar ik houd de error. Ook oudere versies werken niet. Heeft iemand wellicht een goede oplossing voor dit probleem? Ik stootte al meerdere malen tegen dit probleem aan, maar tot nu toe kon ik het altijd uncompressed laten, wat hooguit voor alngere laadtijden duurde. Maar ik probeer nu een eigen object ingame te krijgen, en daarbij is het verplicht je TXD te compressen. Hulp zou dus zeer welkom zijn.
Hallo,
Ik heb een zo te zien redelijk bekend probleem met TXD Workshop; Als ik een txd probeer te compressen, krijg ik een foutmelding, een EFOpenError in dxt.dll. Ik heb al met zoeken en met google gezocht, maar zo te zien is er niet echt een goede oplossing... Ik heb inmiddels de nieuwste versie van TXD Workshop (4.0B), maar ik houd de error. Ook oudere versies werken niet. Heeft iemand wellicht een goede oplossing voor dit probleem? Ik stootte al meerdere malen tegen dit probleem aan, maar tot nu toe kon ik het altijd uncompressed laten, wat hooguit voor alngere laadtijden duurde. Maar ik probeer nu een eigen object ingame te krijgen, en daarbij is het verplicht je TXD te compressen. Hulp zou dus zeer welkom zijn.
Met vriendelijke groeten,
NeoSyp