April 23, 200422 yr Ik kon vanmiddag op een gegeven moment niet meer chatten door de 't' toets in te drukken.. <_< Weet iemand waar dit aan ligt, of hoe ik dit kan veranderen?? Of weet iemand met welke knop je nog meer kan chatten..?
April 23, 200422 yr Ik kon vanmiddag op een gegeven moment niet meer chatten door de 't' toets in te drukken.. <_< Weet iemand waar dit aan ligt, of hoe ik dit kan veranderen?? Of weet iemand met welke knop je nog meer kan chatten..? Mischien was de chatfunctie op de server uitgeschakeld. Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit Blijkbaar een bug in MTA
April 23, 200422 yr Hahahahha, was dat maar waar Maar anderen konden wel gewoon chatten.. Maar kan niemand chatten of alleen jij niet? Je kan bij de server instellingen als admin chatten dacht ik aan en uit zetten.
April 23, 200422 yr Ja heb ik ook wel eens gehad <_< Dat is heel irritant maar je moet dan ff weer MTA opnieuw opstarten.. Als dat niet helpt weet ik het ook niet
April 24, 200422 yr Ik heb het ook wel eens gehad. Je moet inderdaad MTA even opnieuw opstarten. Als dit nog niet werkt moet je heel MTA even reinstalleren. :huh:
April 24, 200422 yr Author Ik weet niet hoe, maar hij doet het weer jaks! Ik heb MTA opnieuw geinstalleerd en mijn pc opnieuw opgestart, dus dat zal voldoende geweest zijn. Thanks!
April 29, 200422 yr Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit en jij noemt jezelf geen kleuter haha :lol: , maar ik had een paar keer dat ik iets typte, maar, ik zag het niet maar andere wel. vaag he?
May 5, 200422 yr Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit en jij noemt jezelf geen kleuter haha :lol: , maar ik had een paar keer dat ik iets typte, maar, ik zag het niet maar andere wel. vaag he? tjah...dat heb ik ook weleens gehad..
June 3, 200422 yr Dat ligt aan je ping. Hoe lager de ping, hoe beter. De meesten hebben een ping tussen de 20 en de 35...
June 11, 200422 yr Dat ligt aan je ping. Hoe lager de ping, hoe beter.De meesten hebben een ping tussen de 20 en de 35... ik heb meestal een lage ping
Ik kon vanmiddag op een gegeven moment niet meer chatten door de 't' toets in te drukken.. <_<
Weet iemand waar dit aan ligt, of hoe ik dit kan veranderen?? Of weet iemand met welke knop je nog meer kan chatten..?