Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ik kon vanmiddag op een gegeven moment niet meer chatten door de 't' toets in te drukken.. <_<

Weet iemand waar dit aan ligt, of hoe ik dit kan veranderen?? Of weet iemand met welke knop je nog meer kan chatten..?

Featured Replies

Ik kon vanmiddag op een gegeven moment niet meer chatten door de 't' toets in te drukken.. <_<

Weet iemand waar dit aan ligt, of hoe ik dit kan veranderen?? Of weet iemand met welke knop je nog meer kan chatten..?

Mischien was de chatfunctie op de server uitgeschakeld.

Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit ;)

Blijkbaar een bug in MTA

  • Author

Hahahahha, was dat maar waar :puh:

Maar anderen konden wel gewoon chatten.. :(

Hahahahha, was dat maar waar :puh:

Maar anderen konden wel gewoon chatten.. :(

Maar kan niemand chatten of alleen jij niet?

Je kan bij de server instellingen als admin chatten dacht ik aan en uit zetten.

  • Author

Ik was de enige die niet kon chatten.. En ik ben geen Admin!

Ja heb ik ook wel eens gehad <_<

Dat is heel irritant maar je moet dan ff weer MTA opnieuw opstarten.. ;)

Als dat niet helpt weet ik het ook niet

Ik heb het ook wel eens gehad.

Je moet inderdaad MTA even opnieuw opstarten.

Als dit nog niet werkt moet je heel MTA even reinstalleren. :huh:

  • Author

Ik weet niet hoe, maar hij doet het weer jaks!

Ik heb MTA opnieuw geinstalleerd en mijn pc opnieuw opgestart, dus dat zal voldoende geweest zijn. Thanks!

Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit ;)

en jij noemt jezelf geen kleuter haha :lol: , maar ik had een paar keer dat ik iets typte, maar, ik zag het niet maar andere wel. vaag he?

Of houd je toetsenbord even op ze kop dan vallen er 100 boterhammen 20 frietjes en 2 hamburgers uit  ;)

en jij noemt jezelf geen kleuter haha :lol: , maar ik had een paar keer dat ik iets typte, maar, ik zag het niet maar andere wel. vaag he?

tjah...dat heb ik ook weleens gehad..

  • 5 weeks later...

Dat ligt aan je ping. Hoe lager de ping, hoe beter.

De meesten hebben een ping tussen de 20 en de 35... ;)

Dat ligt aan je ping. Hoe lager de ping, hoe beter.

De meesten hebben een ping tussen de 20 en de 35... ;)

ik heb meestal een lage ping

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.