Geplaatst: 13 februari 200817 jaren comment_890036 Dit is geen echte tut maar een soort dit zijn bijna alle sneltoesten zitten er foutjes in of heb je er nog meer? Link en nog wat andere die er niet op konde Andere toetsen Tab Verberg alle palleten End Terug naar rechtsonder van een plaatje Spatiebalk (inhouden) Han tool Escape Annuleer venster Wat vind je ervan?
Geplaatst: 13 februari 200817 jaren comment_890038 Mooi gemaakt, maar je hebt ook nog 'Shift' + 'Ctrl' + 'N' Dat is om een nieuwe layer te maken. En 'Ctrl' + 'J' is om je layer te duplicaten. Dan ook nog 'Alt' + 'Shift' + 'Ctrl' + 'O' om openen als te gebruiken.
Geplaatst: 13 februari 200817 jaren Auteur comment_890040 Bedankt maar kan iemand me helpen ik heb dit opgeslagen eerst getypt in Notepad ( Kladblok ) en als ik dan een groter bestand grotere maten doe dan krijg ik een heel klein stukje text hoe kan dat? als het lukt zet ik ze erbij!
Dit is geen echte tut maar een soort dit zijn bijna alle sneltoesten zitten er foutjes in of heb je er nog meer?
Link
en nog wat andere die er niet op konde
Andere toetsen
Tab Verberg alle palleten
End Terug naar rechtsonder van een plaatje
Spatiebalk (inhouden) Han tool
Escape Annuleer venster
Wat vind je ervan?