Ik zit met probleempje met processor word als ik aan het msnen, muziek luisteren en internetten ben al 59 Graden is dat normaal. Want volgens mij is dat ff te hoog want als ik Hl2 aan het spelen ben ongv een kwartiertje dan word hij 63 graden en alle componenten ook zoals mijn voeding die is dan 60 graden. me harde schijf word dan 55 graden en mobo word dan ongv ook 50 ofso
op dit moment is de CPU nu 58 graden en ik ben alleen dit bericht aan het typen. en me voeding is 56 graden.
en hij draait op 2200 toeren. das dus best langzaam. maar toch vind ik dat hij te warm word. en ik heb de koelpasta al vervangen, met Zalman koelpasta met z,n kwastje. maar niet echt verbetering.
maar als je processor Idl al 55 graden is dan is er iets niet goed neem ik aan?
en al stel ik hem in de bios dat hij de processor naar 35 graden moet koelen dat is het net of me PC opstijgt
weet iemand mss nog raad of ik de koelpasta mss verkeerd smeer of mss maar een zalman koeler kopen maar dan ben ik weer 30 euro achter de wagen
Alvast bedankt
Btw: Hij happert niet ofso maar ik neem aan als jouw PC iedere dag ongv 6 uurtjes aanstaat en dan de processor 59 graden is. Dat het wel z,n levensduur verkort of niet ?
Hallo,
Ik zit met probleempje met processor word als ik aan het msnen, muziek luisteren en internetten ben al 59 Graden
is dat normaal. Want volgens mij is dat ff te hoog want als ik Hl2 aan het spelen ben ongv een kwartiertje dan word hij 63 graden en alle componenten ook zoals mijn voeding die is dan 60 graden. me harde schijf word dan 55 graden en mobo word dan ongv ook 50 ofso 
op dit moment is de CPU nu 58 graden en ik ben alleen dit bericht aan het typen. en me voeding is 56 graden.
en hij draait op 2200 toeren. das dus best langzaam. maar toch vind ik dat hij te warm word. en ik heb de koelpasta al vervangen, met Zalman koelpasta met z,n kwastje. maar niet echt verbetering.
maar als je processor Idl al 55 graden is dan is er iets niet goed neem ik aan?
en al stel ik hem in de bios dat hij de processor naar 35 graden moet koelen dat is het net of me PC opstijgt
weet iemand mss nog raad of ik de koelpasta mss verkeerd smeer of mss maar een zalman koeler kopen maar dan ben ik weer 30 euro achter de wagen
Alvast bedankt
Btw: Hij happert niet ofso maar ik neem aan als jouw PC iedere dag ongv 6 uurtjes aanstaat en dan de processor 59 graden is. Dat het wel z,n levensduur verkort of niet ?
Bewerkt: door nick11123