Jump to content
Geplaatst:
comment_890939

Het is grote topic over James bond.

Jullie mogen alles praten over James Bond.

Ik heb alle films van James Bond al gezien en vind leuk.

Er komt nieuwe film van James Bond die heet "Quantum of Solace"

Ik heb nieuws voor jullie.

Al Pacino speelt slechterik in nieuwe Bondfilm

Naar verluidt zal Al Pacino het hoofd van een terreurbeweging spelen in de nieuwste Bondfilm 'Quantum of Solace'.

Een bron in de Daily Mirror: "Al Pacino is benaderd voor de rol van bad guy. Het is een korte maar zeer belangrijke rol. De studiobazen zijn ervan overtuigd dat hij de beste slechterik in een Bondfilm ooit zal zijn". Verwacht wordt dat Pacino zijn scènes in april of mei in Londen zal komen spelen. Daarmee zal hij in de voetsporen treden van Christopher Walken, Christopher Lee en Robert Carlyle, die allen slechteriken hebben gespeeld in Bondfilms.

In de nieuwe Bondfilm neemt Daniel Craig wraak op de terroristen die verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn liefje, Vesper Lynd. 'Quantum of Solace' wordt begin november in de zalen verwacht. (lb)

bron: http://www.hln.be/hln/nl/945/Film/article/...-Bondfilm.dhtml

Ik vind dat Al Pacino heel passen voor slechterik in nieuwe James Bond film.

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 5.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

60 leden hebben gestemd

1. 1. Ken je James Bond

• Ja
      60
    • Nee
      0
    • Ik weet het niet.
      0
  2. 2. Heb je al de films van James bond gezien?

• Ja, veel
      30
    • Ja,soms
      10
    • Ja,weinig
      15
    • Nee, maar ik ga wel kijken
      0
    • Nee, nooit
      5
  3. 3. Vind je James Bond leuk?

• Ja
      48
    • Matig
      8
    • Nee
      4

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_934683

Natuurlijk ken ik Bond, James Bond!

Ik bijna alle films gezien (nog 2), ik heb ook From Russia With Love op de PS2.

James Bond is echt Gangsta (nou hij is niet een gangster, maar juist het tegenovergestelde, Gangsta zoals in COOL, als je begrijpt wat ik bedoel)!!! :*D8)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1009801

Ik heb ze allemaal gezien behalve die nieuwe die in de bios uitkwam(en), vind ze allemaal erg goed, spannend en super met al die gadgets behalve 1 film die is wat minder, maar elke film wordt steeds beter. Geweldig is het ook met al die vrouwen had wel andere voor ogen bij dit soort films maar ze waren goed, leuk dat halle berry ook erin voorkwam en wanneer zou moneypenny is aan de beurt komen best zielig :D

Welke james bonds ik de best vind zijn deze:

Sean connery

Pierce brosnan

(Roger moore gaat er mee door)

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1026873

Even een bumpje :D .

Ik heb pas op school ook een film gezien, het was dan wel geen echte James Bond. Maar hij was erg grappig, het is een nabootsing van James Bond. MI6 is MI7 en de James Bond. Is, Mr Bean! Hij is zeker grappig, natuurlijk omdat Mr Bean meedoet. Maar het zit vol humor. Hieronder een filmpje:

• 4 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1062707

Jullie praten nu met een James Fan lol.

Ik heb alle James Bond games,films. Heb ze ook allemaal minstens 2 keer gezien. En ja, James Bond is leuk. :dans:

Groeten,

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.